English

فرماندار محمودآباد:

باور نخبگان زمینه های توسعه محمودآباد را فراهم خواهد کرد

فرماندار محمودآباد گفت: محمودآباد سرشار از استعداد و فرصت های فوق العاده برای توسعه همه جانبه است و تنها باور جوانان و نخبگان و فرهیختگان محمودآباد زمینه های توسعه را فراهم خواهد کرد.

باور نخبگان زمینه های توسعه محمودآباد را فراهم خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، علیرضا شریعت اظهار داشت: به محمودآباد نیامده ام تا درفرمانداری بنشینم ومنتظر ارباب رجوع باشم ونامه ارجاع بدهم ، بلکه امید دارم با همراهی نخبگان و جوانان و فرهنگیان  این شهرستان بتوانیم درسایه وحدت و همدلی و هم اندیشی زمینه های رشد وتوسعه همه جانبه محمودآباد را بیش از گذشته فراهم کنیم.

وی در ادامه با اشاره به بالابودن آمار جمعیت جوانان و وجود 500 معلم با تحصیلات کارشناسی ارشد و دکترا در محمودآباد براستفاده از این فرصت های عظیم فکری در عرصه های مختلف سازندگی تاکید کرد.

فرماندار محمودآباد جوانان را اصلی ترین سرمایه های  کشور خواند و گفت: آموزش و پرورش زمانی موفق خواهد بود که به نسل جوان درعرصه های اجتماعی و غیررسمی توجه کند.

شریعت تصریح کرد: بیش از ۱۳۰ عرصه فرهنگی اجتماعی برای فعالیت نسل جوان وجود داردکه فقط در برنامه های غیر رسمی آموزش وپرورش محقق می‌شود.

وی در ادامه  از سازمان دانش آموزی به عنوان یک مکتب فرهنگی جدید برای بروز و ظهور استعدادهای دانش آموزان و جوانان درعرصه های مختلف فکری , فرهنگی, اجتماعی, سیاسی وفراگیری مهارت های زندگی یاد کرد وگفت:  متاسفانه آنگونه که شایسته این سازمان بود خیلی خوب به آن توجه نشد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه