English

رئیس جمهور خطاب به استاندار مازندران:

حذف بروکراسی اداری در کمک مالی به سیل زدگان اقدامی مناسب بود/خدمات رسانی به مسافران نوروزی انجام شود

رئیس جمهور گفت: حذف بروکراسی اداری و بانکی در کمک مالی به سیل زدگان اقدام مناسبی از سوی استاندار مازندران بود که باید در دستور کار دیگر استانداران هم قرار گیرد.

حذف بروکراسی اداری در کمک مالی به سیل زدگان اقدامی مناسب بود/خدمات رسانی به مسافران نوروزی انجام شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران و به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران ، حجت الاسلام حسن روحانی در ارتباط ویدئو کنفرانس با ستاد بحران استان مازندران  با قدردانی از اقدام بموقع استاندار مازندران و سایر دستگاه های اجرایی در کمک رسانی به سیل زدگان که سبب کاهش بحران ناشی از سیل در مازندران شد، گفت: خدمات رسانی به مسافران نوروزی هم که با حجم زیاد در مازندران حضور دارند ، باید انجام شود.

رئیس جمهوری افزود: به هر حال این حجم بارش ها برای مسافران نوروزی بی سابقه بوده است و باید ضمن هشدار بموقع به آنها ، خدمات مورد نیاز به این مسافران نیز ارائه شود تا دچار مشکل نشوند.

وی همچنین با قدردانی از سرعت بخشی در پرداخت خسارت ها به سیلزدگان مازندران ، گفت: مازندران توانست با بروکراسی اداری و بانکی کار پرداخت خسارت به سیلزدگان را انجام دهد و این کار باید از سوی تمامی استانداران استان های خسارت دیده ناشی از سیل اجرایی شود.

روحانی افزود: نباید اجازه دهیم مشکلات مردم مشمول مرور زمان شود و پرداخت بموقع خسارت ها می تواند بار این خسارت ها را بر دوش مردم کاهش دهد.

رییس جمهوری همچنین اعلام کرد که هیات دولت در نشست فردا نسبت به میزان پرداخت خسارت ها به سیلزدگان استان های کشور از جمله مازندران تصمیم گیری خواهد کرد.

قدردانی معاون اول رئیس جمهوری از استاندار مازندران

معاون اول رئیس جمهور نیز در این ارتباط ویدئو کنفرانسی با اشاره به سفرش به مازندران، گفت: با تلاش شورای هماهنگی مدیریت بحران به ریاست استاندار و حضور میدانی مدیریت ارشد در منطقه و همراهی با خسارت دیدگان ، این استان را از بحران خارج شد.

اسحاق جهانگیری افزود: کار در مازندران برای سیل زدگان بخوبی و به موقع انجام شد و این کار توانست از بحران بیشتر جلوگیری کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه