English

رئیس پلیس راهور استان مازندران؛

فعالیت ۱۰۵ آموزشگاه راهنمایی و رانندگی در مازندران/برخورد با ناهنجاری های اجتماعی نظیر سگ گردانی

سرهنگ مهدی باقری با اشاره به فعالیت ۱۰۵ آموزشگاه راهنمایی و رانندگی در مازندران، گفت: با ناهنجاری های اجتماعی نظیر سگ گردانی برخورد جدی می شود.

فعالیت ۱۰۵ آموزشگاه راهنمایی و رانندگی در مازندران/برخورد با ناهنجاری های اجتماعی نظیر سگ گردانی

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس پلیس راهور استان مازندران به برخورد با ناهنجاری های اجتماعی نظیر سگ گردانی را از جمله اقدامات برشمرد و گفت: ۲۰ هزار راننده سال جاری در این بخش اعمال قانون شدند و در سال  جاری ۴۰ هزار نقل و انتقال پلاک در استان ثبت شده است.

وی با اشاره به فعالیت ۱۰۵ آموزشگاه راهنمایی و رانندگی در استان گفت: در چهارماه امسال حدود ۴۱ هزار نفر مبادرت به آموزش و دریافت گواهینامه اقدام کرده اند.

باقری با بیان اینکه عمده تصادفات مربوط به عابران پیاده است گفت: ۵۷ درصد تصادف مربوط به عدم مقررات ترافیکی توسط عابران پیاده و دومین عامل با ۲۶ درصد مربوط به راکبین موتورسیکلت است.

رئیس پلیس راهور استان مازندران افزود: در چهارماه سال جاری براساس آمار پزشکی قانونی، ۱۳ درصد شمار تصادفات نسبت به مدت مشابه کاهش یافته این درحالی که شمار مسافران در سال جاری هشت درصد رشد یافته است.

وی با اشاره به کاهش تصادفات جرحی در استان ادامه داد: میزان برخورد با تخلفات نیز ۱۱ درصد رشد یافته و توقیف خودرو نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱ درصد افزایش یافته است و توقیف موتورسیکلت های فاقد گواهینامه و متخلف نیز با رشد پنج درصدی نسبت به چهارماه سال قبل مواجه بوده است.

سرهنگ باقری با بیان اینکه برخی رانندگان در حین رانندگی اقدام به مصرف قرص های روانگردان می کنند افزود: در سال جاری ۱۶۳ مورد شناسایی و اعمال قانون شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه