English

شهردار ساری؛

ساری در مسیر جدیدی از توسعه و پیشرفت قرار گرفته است/افتتاح بوستان ولایت

مهدی عبوری با بیان اینکه ساری در مسیر جدیدی از توسعه و پیشرفت قرار گرفته است، اضافه کرد: تیم مدیریت شهری سرشار از نبوغ و بلوغ فکری بوده و مسیر پیشرفت نسبت به گذشته هموارتر شده است.

ساری در مسیر جدیدی از توسعه و پیشرفت قرار گرفته است/افتتاح بوستان ولایت

به گزارش خبرگزاری موج، شهردار ساری با اشاره به اینکه بوستان زیبای ولایت ساری این مکان تاریخی مورد بهره‌برداری قرار گرفت، اضافه کرد: این مجموعه تاریخی در زمان فتحعلی شاهد قاجار تبدیل به نوباغ شاه شد و حدود یک قرن تبدیل به پادگان ارتش شد که با پیگیری‌های فراوان همه مدیران به‌ویژه تیم مدیریت شهری با طرح خروج پادگان ازسوی فرماندهی معظم کل قوا موافقت شد که در واقع ما مردم ساری این مجموعه را هدیه‌ای از  سوی رهبری می‌دانیم.

وی گفت:اعتقادم به انجام امور فرهنگی به‌عنوان کلیدی‌ترین عنصر پیشرفت این سرزمین کهن بوده و لحظه‌ای از این تفکر عقب نشستم.

شهردار ساری ادامه داد: باوجود همه فشارها بر عهدی که با شما مردم بستم ایستادگی کردم، البته تا زمانی‌که شما مرا باور داشته باشید.

وی با اعلام اینکه تقریبا تمامی خدمات اجتماعی و فرهنگی در دل این مجموعه تاریخی نهفته است، اظهار کرد: آمفی تئاتر روباز، ساختمان شورا، معاونت فرهنگی شهرداری،  نگارخانه، خانه کودک، خانه تئاتر، خانه علوم و نجوم، کتابخانه دیجیتال، سرای جهان‌دیدگان، سینمای هنر و تجربه، مسجد، موزه و... پیشکشی برای مردم ساری است.

بوستان ولایت

مهدی عبوری با تأکید بر اینکه فرهنگ زیربنای همه علوم بوده که می‌تواند ما را به رشد و تکامل برساند، تصریح کرد: یادمان باشد این سرزمین از فضای فرهنگی خوبی برخوردار بوده و اکنون ما نیز میراث‌دار بزرگان علم و ادب هستیم تا به نسل آینده انتقال دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه