English

رئیس‌کل دادگستری مازندران؛

شایسته سالاری معیار انتخاب روسای دادگستری است

حجت الاسلام محمدعلی تقوی بیان داشت:شایسته سالاری معیار انتخاب روسای دادگستری شهرستان های مازندران است.

شایسته سالاری معیار انتخاب روسای دادگستری است

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس‌کل دادگستری مازندران در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری آمل با اظهار اینکه شهرستان آمل از فرهنگ بالایی برخوردار است تقاهم و همدلی را رمز موفقیت دانست و گفت: تقاهم و همدلی خواست مقام معظم رهبری نیز هست و اگر  تقسیم کار با تفاهم بین ادارات باشد استحکام و نظام جمهوری اسلامی را نشان می دهد و ما نمی توانیم مسیر منحصر به فرد را ترسیم کنیم.

حجت الاسلام تقوی فرد با عنوان اینکه باید بسترهای خدمت به مردم را آماده کنیم تصریح کرد: قاضی کار خود را با واسطه انجام می دهد و جانشین خداوند روی زمین است و قضات باید این شان و مقام را درک کنند و بدانند که جای خداوند حکم می دهند.

رئیس‌کل دادگستری مازندران بیان اینکه شایسته سالاری معیار انتخاب روسای دادگستری است اظهار داشت: هیچ یک از مدیران در انتصاب قضایی سهمی ندارند و هیچ کس تماسی نمی گیرد زیرا معیار شایسته ترین فرد برای تصدی است.

تقوی فر

حجت الاسلام محمدعلی تقوی با اشاره به رتبه قضایی استان به اهمیت و ویژگی شهرستان آمل اشاره و اضافه کرد: وجود شخصیت های برجسته و چهره کشوری در آمل ضرورت توجه بیشتری به آن را می طلبد و از سوی دیگر آمل شهر تشریفاتی است و آداب و رفتار آملی ها نیز ویژه و ارزشمند است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی