English

شهردار کجور؛

منابع دولتی شهرداری کجور اندک و وابستگی به آن شایسته نیست

جمال ملک‌محمدی اظهار داشت: منابع دولتی شهرداری کجور اندک و وابستگی به آن شایسته نیست.

منابع دولتی شهرداری کجور اندک و وابستگی به آن شایسته نیست

به گزارش خبرگزاری موج، شهردار کجور بیان داشت:اگر فکری برای درآمد پایدار شهرداری نکنیم باید توسعه شهرمان را فقط در خواب و رویاهای‌مان ببینیم و همانطور که عرض کردم منابع دولتی واقعاً اندک است و وابستگی به آن شایسته نیست.

وی گفت:فرصت‌های بسیار خوبی برای سرمایه‌ و کسب درآمد پایدار برای شهرداری شناسایی کردیم که به امید پروردگار برای ورود به آنها در حال اخذ مجوزات لازم هستیم.

شهردار کجور بیان داشت:هیچ مدیری در هیچ سطحی و در هیچ کجای دنیا نمی‌تواند ادعا کند که به تنهایی می‌‌تواند در راه رسیدن به اهداف به موفقیت نائل شود و بنابراین در اینجا اگر شهروندان کمک نکنند، قطعاً تمام برنامه‌ها عقیم خواهد ماند و به نتیجه نخواهد رسید.

وی گفت:باور بنده این‌ است که همه شهروندان باید خود را شهردار فرض کرده و در مقابل شهر خود احساس مسوولیت کنند.

این مسوول  اظهار داشت:پرداخت به موقع عوارض، عدم‌تخلف در ساخت‌و‌ساز، مشارکت بیشتر در مدیریت شهر از انتظارات بنده از شهروندان شریف شهرم است که به لطف پروردگار شهر کجور از شهروندان بسیار فهیم و نجیب بهره‌مند است و این به شتاب بیشتر توسعه کمک می‌کند.

وی افزود:اعتبارات سال گذشته کمتر از یک میلیارد بود که 450 میلیون تومان آن در قالب اسناد خزانه مدت‌دار محقق شد و برای سال جاری هنوز اعتبار خاصی مصوب نشده است ولی اگر منظور بودجه سال 96 است که از 2.7 میلیارد تومان تقریبا 50 درصد محقق شد.

کجور

جمال ملک محمدی گفت:نقطه ضعف بزرگ شهرداری کجور وابستگی مفرط آن به منابع اندک و قطره‌چکانی دولت است که امیدواریم با سرمایه‌گذاری مستقیم در حوزه‌های سودآور کسب و کار بتوانیم از این نظر شهرداری را توانمند کنیم و بزرگ‌ترین نقطه قوت آن نیز وجود همکاران تحصیل‌کرده و پاک‌دست و جوانی هست که مهم‌ترین ثروت هر سازمانی محسوب می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه