English

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهشهر؛

فرهنگ جهاد و شهادت در برگزاری اردوهای راهیان نور و یادواره‌های شهدا است

محمدباقر قزلباش بیان داشت:فرهنگ جهاد و شهادت در برگزاری اردوهای راهیان نور و یادواره‌های شهدا است .

فرهنگ جهاد و شهادت در برگزاری اردوهای راهیان نور و یادواره‌های شهدا است

به گزارش خبرگزاری موج، جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهشهر با اشاره به اینکه برگزاری اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی با تلاش و با روحیه بسیجی و انقلابی قابل اجرا است، خاطرنشان کرد:زائران راهیان نوری که از منطقه هفت تپه، شلمچه، هویزه و... بازدید کردند درصد بالایی از این شرکت‌کنندگان و جوانان حاضر در اردوهای راهیان نور را زائر اولی تشکیل دادند.

وی تصریح کرد: سپاه بهشهر برنامه اعزام کاروان راهیان نور را از سال گذشته با جدیت پیگیری کرد و با اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب تمام همت خود را برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به جوانان انجام داد.

این مسوول افزود: اجرای این برنامه بزرگ فرهنگی که در آن معرفت و روحیه ایثار و شهادت طلبی دیده می‌شود سرمایه‌گذاری برای آینده معرفتی جوانان ماست.

راهیان نور

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهشهر تصریح کرد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی سال حمایت از کالای ایرانی نام گرفت که همه باید برای سربلندی نظام و اجرایی کردن فرمایشات رهبری قدم برداریم.

محمدباقر قزلباش بیان کرد: باید از تولیدات داخل و کالای ایرانی حمایت کرد و جلوی رشد بی‌رویه واردات کالاهایی که مشابه داخلی دارند را گرفت تا مشکلات اقتصادی مدیریت و کنترل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه