English

فروش بیش از ۶۸ میلیون تومان بلیط سینما در ایام نوروز/۱۳ سینمای مازندران در نوروز فعال هستند

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بیان کرد: تاکنون 68 میلیون و 68 هزار و 500 تومان بلیط در سینماهای مازندران فروخته شد.

فروش بیش از 68 میلیون تومان بلیط سینما در ایام نوروز/13 سینمای مازندران در نوروز فعال هستند

به گزارش خبرگزاری موج، محمد محمدی با اشاره به اینکه مبلغ فروش بلیط سینماها بسته به درجه سینماها بین 5 تا 8 هزار تومان است، بیان کرد: تاکنون 68 میلیون و 68 هزار و 500 تومان بلیط برای ایام نوروز در سینماهای مازندران فروخته شد.

وی اظهار کرد: 13 سینمای مازندران شامل سپهر ساری، بهمن بهشهر، آزادی بابل، مجتمع سینمایی هنر و تجربه، شقایق بابلسر، بهمن 1 و بهمن 2 آمل، شقایق نوشهر، جهان‌نمای چالوس، انقلاب تنکابن، آزادی رامسر، مجتمع حر قائم‌شهر و آرامش رامسر در نوروز 97 فعال هستند.

محمدی افزود: فیلم‌های به وقت شام، مصادره، لونه زنبور، خرگیوش، لاتاری، ما خیلی باحالیم، فیلشاه و فراری در این سینماها اکران می‌شود و از بین آنها، «لاتاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان بیشترین فروش را داشته 0و بالاترین رقم نیز در سینما سپهر ساری با فروش 16 میلیون و 944 هزار تومان بوده است .

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: تاکنون 11 هزار و سه نفر به تماشای فیلم‌های سینمایی نوروزی در سینماهای مازندران نشستند.

فیلم های سینمایی سیما در ایام نوروز

وی تصریح کرد: البته برخی سینماهای استان از پنجم و برخی‌ها نیز از روز گذشته فروش بلیط را آغاز کردند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: بیشتر فیلم‌های نوروزی در 6 سانس صبح و عصر اکران می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه