English

ایام نوروز مرخصی مدیران شهرستان نور ممنوع است

فرماندار شهرستان نور گفت: ایام نوروز مرخصی مدیران این شهرستان ممنوع است.

ایام نوروز مرخصی مدیران شهرستان نور ممنوع است

به گزارش خبرگزاری موج، علی شادمان در جلسه شورای اداری بیان داشت: مسوولان باید خود را فدای رفاه مردم بکنند بنابراین در ایام نوروز مرخصی مدیران شهرستان ممنوع است مگر به اضطرار که با هماهنگی و حضور معاون اداره صورت می‌گیرد.

وی از مدیران دستگاه‌ها خواست تا برنامه سال آینده را مکتوب به فرمانداری ارائه و پایان سال آینده نتیجه کار را بررسی و ارزیابی‌های فصلی هم داشته باشیم همچنین گزارش عملکرد سال گذشته برای بهبود کار در سال آینده ارائه شود.

شادمان فرماندار نور با انتقاد از شکایت دستگاه‌های اجرایی از همدیگر در محاکم قضایی، خاطرنشان کرد: در نخستین جلسه شورای اداری پس از معارفه به  دستگاه‌ها تاکید شد از همدیگر در محاکم قضایی شکایت نکنند که شاهد بودیم، این تخلف از دستور مقام اجرایی است، اختلافات را باید خودمان حل کنیم و نباید اختلاف قوه‌ای در قوه‌ای دیگر پیگیری شود، جزیره‌ای فکر نکنید.

ایام نوروز آب، برق، گاز مردم به هیچ وجه قطع نشود

فرماندار شهرستان نور تاکید کرد: در ایام نوروز و تعطیلات، آب، برق، گاز به هیچ وجه قطع نشود، مراعات مردم را کرده و زمان شناس باشیم، مردم ولی نعمت ما هستند و ما را انتخاب کردند،همه ما نوکر و خادم مردم هستیم و اقتضا این بود که ما در مسوولیت قرار بگیریم،مردم سرمایه نظام و ما هستند.

فرماندار نور

وی افزود: برخی از کارها در شهرستان با رکود مواجه است که ما باید به سراغ آن‌ها برویم، جوش و خروش در بازار نیست، 22 سال میدان بار شهرستان متوقف است، باید مداخله کنیم و احساس کنیم در کنارشان هستیم و قوانین را به صورتی تعریف کنیم که مردم بیشترین و بهترین بهره را ببرند.

فرماندار نور اظهار داشت: اقدامات خوبی در حوزه پسماند صورت گرفت، مبنای ارزیابی دهیارها ساماندهی پسماند روستاها است و شهرداران ساحلی نیز باید نوار سبز در ساحل ایجاد کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه