English

وزیر راه و شهرسازی:

راه آهن پردیس تا لاریجان در حال اجرا می باشد/۸ کیلومتر از پروژه چهار خطه هراز به بهره برداری رسید

عباس آخوندی با اشاره به اینکه راه آهن پردیس تا لاریجان در حال اجرا می باشد، گفت: 8 کیلومتر از پروژه چهار خطه هراز به بهره برداری رسید.

راه آهن پردیس تا لاریجان در حال اجرا می باشد/8 کیلومتر از پروژه چهار خطه هراز به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری موج، وزیر راه و شهرسازی امروز برای کلنگ زنی و افتتاح چند پروژه راه سازی وارد مازندران شد، با بیان این که جاده هراز یکی از پرترافیک ترین جاده های تهران به شمال است و شامل 101 کیلومتر جاده از منطقه امام زاده هاشم تا آمل می شود، گفت: با 8 کیلومتری که امروز افتتاح شد و زیر بار ترافیک رفت، 64 کیلومتر 4 خطه شد که با 7 کیلومتر دیگر که کارهای زیر سازی اش تمام شده و چنانچه تا پیش از آغاز سفرهای تابستانی افتتاح شود، به 71 کیلومتر می رسد و کارگاه های 30 کیلومتر باقی مانده نیز همگی فعال است.

وی با اشاره به این که احداث این جاده بدلیل این که زیر بار است و عمده پروژه هایش دیوار سازی، تونل و یا پل است سنگین می باشد، گفت: امروز عملیات ساخت یک پل زیبای تک پایه به دهنه 350 متر و ارتفاع 100 متر از رودخانه و دو پل دیگر 150 متری که مجموعا بالغ بر 650 متر می شود آغاز شده است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان این که ادامه ساخت آزاد راه پردیس تا امام زاده هاشم را در هیات وزیران به تصویب می رسانیم که می تواند تهران تا آمل را یکپارچه نماید، افزود: با توجه به این که این 24 کیلومتر شامل پروژه های پل و تونل می شود بالغ بر 2 هزار و 200 میلیارد تومان هزینه در بر خواهد داشت.

جاده هراز

عباس آخوندی با بیان این که امیدوارم طی 4 سال آینده شاهد یک آزادراه پیوسته از تهران تا آمل باشیم، اظهار داشت: راه آهن پردیس تا لاریجان در حال اجراست، هم چنین طرح راه آهن رشت به آستارا در دست اجرا است و بسیار مهم است که قطعه رشت را به قائم شهر وصل کنیم تا رینگ دریای خزر را تکمیل نماییم و این پروژه ای است که امیدوارم بتوانیم مراحل قانونی اش را به تصویب برسانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه