English

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران:

مدیران در بهره گیری از ظرفیت بانوان در پست های مدیریتی اهتمام داشته باشند

احمد حسین زادگان بیان داشت: مدیران باید در تحقق سهم ۳۰ درصدی بهره گیری از ظرفیت بانوان در پست های مدیریتی اهتمام ویژه داشته باشند.

مدیران در بهره گیری از ظرفیت بانوان در پست های مدیریتی اهتمام داشته باشند

به گزارش خبرگزاری موج، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره با تاکید بر این که مدیران باید در تحقق سهم ۳۰ درصدی بهره گیری از ظرفیت بانوان در پست های مدیریتی اهتمام ویژه داشته باشند، گفت: با حمایت استاندار و مسوولان استانی واگذاری مسوولیت ها به بانوان درمازندران اجرایی می شود تا شاهد پیاده سازی سیاست های دولت در این عرصه برای شکوفایی استعدادهای بانوان باشیم.

وی با تاکید بر نقش زنان در مدیریت مسایل خانواده، اظهار کرد: نقش محوری زنان در تربیت فرزندان و بسیاری ازشاخص های رفتاری و شخصیتی برجسته است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، با بیان این که تقویت خانواده یکی از محورهای مهم خدمت در دولت دوازدهم است که در سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری بر آن تاکید شده است، خاطرنشان کرد: زنان شاغل علاوه بر تکالیف همسرداری و خانوادگی ماموریت های شغلی نیز برعهده دارند بنابراین توجه به نشاط اجتماعی و سلامت آنان امری ضروری است.

اجرای طرح پایلوت ورزش بانوان شاغل در استانداری

وی با بیان اینکه ورزش علاوه بر سلامت جسم، در شادابی روان هم تاثیر شگرف دارد، افزود: اختصاص زمان و مکان برای ورزش بانوان در استانداری بصورت پایلوت اجرا می شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه این طرح از استانداری آغاز و در تمامی ادارات اجرا خواهد شد تاکید کرد: امیدواریم با کمک این طرح نشاط در بانوان ایجاد شده و در نهایت خانواده و جامعه ای با نشاط داشته باشیم.

بانوان

حسین زادگان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های بانوان شاغل در استانداری، ابراز کرد: وظیفه شناسی، داشتن وجدان کاری و تعامل و برخورد شایسته با مردم باید سرلوحه کار کارکنان باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران تاکید کرد: برگزاری بیشتر این نشست ها و همچنین نشست های تخصصی با حضور بانوان باید در دستور کار دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قرار گیرد.

احمد حسین زادگان با اشاره به ویژگی ممتاز بانوان ایران اسلامی در عرصه های مدیریتی در حوزه های مختلف اظهار داشت: آنچه مشخص است بانوان در پذیرش مسوولیت ها ریزبین تر، علاقه‌مند‌تر، عاطفی‌تر و دلسوزترند و این ویژگی ها در پیشبرد بسیاری از امور کارساز خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه