English

یک فعال رسانه ای مازندران؛

مجاهدان حریم ولایت باید مسوولانه به روشنگری بپردازند

عقیل امامی گفت:مجاهدان حریم ولایت باید مسوولانه به روشنگری بپردازند تا بار دیگر حسودان و منتقدان لیبرال‌مسلک و دنباله‌های استکبار برای عقده‌گشایی علیه نظام و رهبری امت اسلامی وارد میدان نشوند.

مجاهدان حریم ولایت باید مسوولانه به روشنگری بپردازند

به گزارش خبرگزاری موج، فعال رسانه ای مازندران اظهار داشت: سخنان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از مردم مقاوم و انقلابی خطه آذربایجان که به ارزیابی تحولات و چگونگی عبور کشور از گردنه‌های سخت پیشرفت و توسعه اختصاص داشت، حاوی نکات برجسته ای بود که نیازمند توجه و تأمل است.

ولی امر مسلمین در تشریح زوایای گوناگون پیشرفت کشور طی چهار دهه اخیر، عرصه‌های مختلفی را در این مسیر تبیین فرموده‌اند اما به‌علت تقوای ذاتی و نجابت همیشگی به یک عامل مهم و راهبردی در این زمینه یعنی نقش حیاتی عنصر ولایت و رهبری در دست‌یابی ایران اسلامی به قله‌های رفیع افتخار، نپرداختند.

بی‌تردید حجم توطئه‌ها و کینه‌توزی‌های دشمنان انقلاب اسلامی از آغاز پیروزی نهضت امام راحل عظیم‌الشأن تاکنون علیه مردم مؤمن کشورمان به‌گونه‌ای بود که تنها یک مورد آن یعنی جنگ تحمیلی نابرابر که با بهره‌گیری از توان نظامی گسترده چند کشور خارجی ضدانقلاب و آرمان‌های والای ملت مقاوم و هوشیار ایران طراحی و عملیاتی شد، کافی بود تا نهال نوپای انقلاب اسلامی را از پای درآورد و این هدیه الهی را از دسترس مردم کشورمان و نهضت‌های آزادی‌خواه جهان خارج سازد.

نقش رهبری حکیمانه امام المسلمین طی چهار دهه اخیر و به‌ویژه سه دهه گذشته که حجم عداوت‌های دشمنان غدار انقلاب به سرکردگی مظهر استکبار جهانی و کانون‌های لیبرالی آن شتاب فزاینده‌ای یافت، در تضمین سلامت و بالندگی کشور و نیز ناتوان‌سازی جبهه استکبار در مقابله با امواج خروشان انقلاب اسلامی از طریق سیاست‌گذاری اصولی، مستقل و اعجاب‌انگیز انکارناپذیر است.

رهبرانقلاب

بی‌گمان پیشرفت خیره‌کننده کشور در ابعاد گوناگون مادی و معنوی را نباید بدون در نظر گرفتن نقش محوری ولایت فقیه به‌عنوان سرمایه استراتژیک و راهبردی ملت تحلیل کرد چرا که بدون آن دیگر مؤلفه‌های محوری و ایمانی مانند مجاهدت، ایثار و خودباوری در مسیر پیشرفت رنگ خواهد باخت.

ناخدای کشتی انقلاب در فراز دیگری از سخنان‌شان به مسئله مهم عدالت که رمز مانایی و استمرار اهداف انقلاب اسلامی است اشاره و بر لزوم اهتمام برای تحقق آن تأکید کردند امری که مستقیماً بر عهده رهبری نیست و قطعاً در این زمینه کاستی‌هایی وجود دارد.

موضوع حیاتی عدالت که عمدتاً بر توزیع اعتبارات و امکانات و نگاه‌های مدیریتی در مسیر پیشرفت و بالندگی کشور تمرکز دارد، نیازمند به‌کارگیری مدیریت جهادی و توجه به قشرهای محروم و مستضعف با حفظ ارزش‌های انقلابی است که این مهم در حیطه اختیارات قوای سه‌گانه قرار دارد و به‌عنوان یک مطالبه ملی از مسؤولان قوای دیگر به‌ویژه مجریه و مقننه در خور توجه است.

از سوی دیگر فراز دیگر سخنان تأثیرگذار رهبر انقلاب مانند استقبال همیشگی از پذیرش انتقاد از سوی معظم له نمی‌تواند مجوز تهاجم بی‌پایه برخی قلم به‌دستان و تریبون‌داران کج‌اندیش و منتقدان مغرض و بی‌انصاف به ساحت ولایت فقیه و رهبری نظام اسلامی تلقی شود زیرا ایشان به‌واسطه تقوای مثال‌زدنی و عزت نفس منبعث از چشمه ولایت که از آن برخوردارند، همانند سالیان گذشته در مقابل انواع تهمت‌های ناروای داخلی و خارجی از خود دفاع نکرده‌اند و اینک مجاهدان حریم ولایت باید مسوولانه در این عرصه مهم به روشنگری بپردازند تا بار دیگر حسودان و منتقدان لیبرال‌مسلک و دنباله‌های استکبار برای عقده‌گشایی علیه نظام و رهبری امت اسلامی وارد میدان نشوند.

و کوتاه سخن آنکه انقلاب اسلامی با همه مشکلات و نارسایی‌های موجود در کنار افتخارات پرشمار نقطه اتکای محرومان، مستضعفان، مردم مؤمن و انقلابی کشورمان، نیز ملت‌های آزاده و تحت ستم این کره خاکی است که باید با تلاش مضاعف دلسوزان و انقلابیون واقعی با عزم جهادی، روشنگری مسوولانه و تقویت هرچه بیشتر عمود اصلی خیمه انقلاب یعنی ولایت فقیه به مسیر روشن و نورانی خود ادامه دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه