English

به علت وزش باد شدید؛

تمامی فعالان در دریای خزر امشب از فعالیت در دریا پرهیز کنند

رئیس اداره هواشناسی دریایی مازندران گفت: به علت وزش باد شدید تمامی فعالان دریای خزر ازجمله صیادان کیلکا، ماهی‌های خاویاری، تعاونی‌های پره، شناورهای گردشگری، دریابانی‌ها و شرکت‌های کشتی‌رانی و نفتی در سواحل مازندران امشب از فعالیت در دریا پرهیز کنند.

تمامی فعالان در دریای خزر امشب از فعالیت در دریا پرهیز کنند

به گزارش خبرگزاری موج، سیدباقر سلطانی با اشاره به اینکه براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی و خروجی مدل‌های عددی جوی و اقیانوسی از بامداد چهارشنبه 25 تا صبح پنج‌شنبه 26 بهمن ماه امسال همزمان با عبور یک ناوه در تراز میانی جو از روی دریای خزر و شمالی شدن جریانات سطح زمین، شاهد وزش باد شدید شمالی همراه با بارندگی خواهیم بود، افزود:تمامی فعالان در دریای خزر امشب از فعالیت در دریا پرهیز کنند.

رئیس اداره هواشناسی دریایی مازندران ادامه داد: بیشینه ارتفاع موج در مناطق نزدیک به سواحل غربی و مرکز ی تا سه متر و در فراساحل تا چهار متر مورد انتظار است.

فعالیت در دریا

سلطانی بیان کرد: همچنین بیشینه سرعت وزش باد در مناطق نزدیک به سواحل تا 17 متر بر ثانیه (60 کیلومتر بر ساعت) و در فراساحل تا 20 متر بر ثانیه (72 کیلومتر بر ساعت) پیش‌بینی می‌شود.

رئیس اداره هواشناسی دریایی مازندران در پایان گفت: تمامی فعالان دریای خزر ازجمله صیادان کیلکا، ماهی‌های خاویاری، تعاونی‌های پره، شناورهای گردشگری، دریابانی‌ها و شرکت‌های کشتی‌رانی و نفتی در سواحل مازندران طی این مدت از فعالیت در دریا پرهیز کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی