English

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی در مجلس شورای اسلامی

دموکراسی و توجه به آرای عمومی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت:دموکراسی و توجه به آرای عمومی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

دموکراسی و توجه به آرای عمومی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری موج، سید علی ادیانی اظهار داشت:یکی از دستاوردهای فکری و ایده‌پردازی که در پرتو انقلاب رخ داده دموکراسی و توجه به آرای عمومی است که در ادبیات عمومی از آن با عنوان مردم‌سالاری نام برده می‌شود و این ایده انقلاب اسلامی را ملت ایران با خروش مؤمنانه به پدیده تبدیل کردند و این هنر ملت ایران بود که امروز الگوی ارزشمند برای جهان اسلام است.

نماینده صرف منتخب بودن مردم، عصاره ملت بودن نیست

ادیانی با بیان اینکه نماینده‌ای می‌تواند عصاره ملت تلقی شود که برای مردم گام بردارد و اثرگذار باشد ، اضافه کرد: یک نماینده زمانی می‌تواند عصاره ملت باشد که بتواند ظرفیت‌ها، استعدادها و مجموعه توانمندی‌های ملت را در فرایند قانون‌گذاری و اعمال نظارت نمایندگی کند و صرف منتخب بودن مردم، عصاره ملت بودن نیست.

ادیانی

وی ادامه داد: ملت ما ملتی است که انقلاب را در اوج ناباوری خلق کرد و  زمانی که در قاموس و ادبیات مبتنی بر بلوک غرب و شرق دین جایگاهی نداشت مردم ما در چهارچوب دین باوری و باورمندی  انقلاب بزرگ شیعه را در عصر غیبت با دست خالی رقم زدند.

علی ادیانی تصریح کرد: ایستادگی، آزادگی، مقاومت و ظلم‌ستیزی جز شاخصه‌های ملت در نگاه دنیا است و پیوند امام و امت جامعه را در برابر دنیا مصون کرد.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز مردم ما بدون لکنت زبان در برابر مسوولان حرف خود را می‌زنند و مطالبه‌گری می‌کنند و این یکی از دستاوردهای انقلاب است، گفت: آنچه که به‌دست آوردیم، با آنچه که حق مردم ما است هنوز فاصله دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه