English

رئیس دانشگاه مازندران:

اتاق فکر مازندران به دور از تعصبات قومی و شهری فعالیت خواهد داشت

سید خالق میرنیا اظهار داشت: اتاق فکر مازندران به دور از تعصبات قومی و شهری، مازندران را به عنوان یک کلان شهر نگاه خواهیم کرد.

اتاق فکر مازندران به دور از تعصبات قومی و شهری فعالیت خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس اتاق فکر مازندران بیان داشت: آن چیزی که به عنوان یک آفت مهم هم اکنون در استان آزار دهنده است مبارزه خرده فرهنگ ها با هم است که درگیری شهرها با یکدیگر یک فرهنگ استکباری است که انرژی بسیاری از مدیران و شهروندان را هدر خواهد داد.

وی افزود: به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد که اتاق فکر مازندران در این دام زمین گیر شود و به دور از تعصب قومی و شهری، مازندران را به عنوان یک کلان شهر نگاه خواهیم کرد و آن چیزی که برای ما مهم است مسائل علمی، کارشناسی و منطق است.

رئیس دانشگاه مازندران گفت: هر چند دفتر اتاق فکر استان در دانشگاه مازندران مستقر است، اما به هیچ عنوان برگزاری جسله ها را محدود به این دانشگاه نخواهیم کرد و در تمامی شهرها حضور خواهیم یافت و به همه فرمانداران برنامه های اجرایی متناسب با ظرفیت ها و قابلیت های شهرستانی ارائه خواهد شد.

وی افزود: امروز این اتاق فکر که جایگزین تمامی مشاوران دستگاههای اجرایی شده در تلاش است تا تصمیم واحد اتخاذ شود و از اعمال اقدامات سلیقه ای جلوگیری کند.

میرنیا بیان داشت: اتاق فکر مازندران برای رفع چند مشکل بزرگ در استان اعم از محیط زیست، حل معضل زباله، رونق کشاورزی، راه اندازی صنایع تبدیلی، استفاده از ظرفیت های دریا، حمل و نقل جاده ای و گردشگری برنامه هایش را ارا ئه می کند.

وی افزود: البته تمرکز بر این موضوعات، به این معنا نیست که مسائل دیگر برای اتاق فکر مازندران مهم نباشد، بلکه اولویت اتاق فکر استان این است که این موارد زیرساختی را با ارائه راه حل های منطقی و اساسی رفع کند.

رئیس دانشگاه مازندران گفت: حدود 250 نخبه در کمیته هایی که شکل خواهد گرفت در اتاق فکر مازندران حضور خواهند داشت و مسائل و مشکلات استان را رصد خواهند کرد و از دانشگاهیان، نخبگان اجرائی و بخش خصوصی در این اتاق فکر بهره مند خواهیم شد.

وی افزود: این اتاق فکر هیچ هزینه و بار مالی برای دولت نخواهد داشت و نخبگان شرکت کننده بدون هیچ چشم داشت مادی برای پیشرفت و توسعه استان مازندران گام های مهمی بر خواهند داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه