English

غرب مازندران یکی از هویت‌های اصلی و قطب گردشگری است

فرماندار جدید نوشهر بیان کرد:غرب استان مازندران که یکی از هویت‌های اصلی و قطب گردشگری است باید از این موقعیت نهایت استفاده را برد.

غرب مازندران یکی از هویت‌های اصلی و قطب گردشگری است

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالصمد صفرنژاد در آیین معارفه خود که با حضور مدیران استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران - نوشهر برگزار شد با اشاره به اینکه باید از سه ظرفیت نوشهر استفاده شود، اظهار کرد: آرزوی من خدمتگزاری در استان خودم بود و هر استانی براساس شاخصه‌هایی که دارد بودجه می‌گیرد.

وی با بیان اینکه انتقادات مال فرمانداری است، افزود: باید از ظرفیت‌ها به دور از گرایش‌های سیاسی بهره برد و غرب استان مازندران که یکی از هویت‌های اصلی و قطب گردشگری است باید از این موقعیت نهایت استفاده را برد.

فرماندار نوشهر با تأکید بر اینکه نوشهر ظرفیت بالایی دارد، تصریح کرد: نمایندگان مجلس فنون چانه‌زنی در مجلس را وارد هستند که نفعش به کل استان هم می‌رسد و رمز موفقیت‌ها استفاده از ظرفیت‌ها است.

این مسوول بیان کرد: تمامی مسوولان باید در کنار یکدیگر مشکلات را حل کنند زیرا همه پیکره یک نظام هستیم و اگر هر جا حاشیه باشد آسیب وارد می‌شود.

صفرنژاد با اشاره به اینکه اشتغال دغدغه بین دولت‌ها و این دولت است ولی اشتغال با شعار ایجاد نمی‌شود، تصریح کرد: زیرساخت‌های اشتغال در حوزه گردشگری نوشهر فراهم است و دریایی سرشار از جاذبه‌ها داریم و باید نشاط دریایی با حفظ ارزش‌های اسلامی ایجاد شود.

وی گفت: اگر رؤسای ادارات من قوی باشند، فرمانداری هم قوی می‌شود و موتور حرکت اجرایی فرمانداری، رؤسای ادارات آن هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه