English

حدود ۱۵۰ طرح از روستاهای مازندران به دبیرخانه جشنواره دوستدار کتاب ارسال شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: حدود 150 طرح از روستاهای مازندران به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که هر کدام در نوع خود قابل بررسی میدانی و اهمیت هستند.

حدود 150 طرح از روستاهای مازندران به دبیرخانه جشنواره دوستدار کتاب ارسال شد

به گزارش خبرگزاری موج، احد جاودانی اظهار کرد: تمامی روستاهای شرکت‌کننده در جشنواره، عملکرد خوب و قابل توجهی داشتند به‌ویژه طرح‌هایی که عمده آن براساس شرایط کسب و کار، زندگی و آداب و رسوم مردم ان مناطق تعریف شده است.

وی افزود: حدود 150 طرح از روستاهای مازندران به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که هر کدام در نوع خود قابل بررسی میدانی و اهمیت هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: شونیشت کتاب که در فصل کم‌کاری کشاورزان برگزار می‌شود، یکی از فعالیت‌های فرهنگی خوب در حوزه کتابخوانی است.

این مسوول بیان کرد: نوروزخوانی کتاب، نذر کتاب، جشنواره مادرانه (جمع‌آوری اشعار مادرانه کنار گهواره کودک)، پیوند کار و کتاب، بچه‌های کتاب، خانه به خانه، قصه شب، کتاب و محیط زیست و بیشتر بدانیم و به‌کار ببندیم از طرح‌های خوبی است که به جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب مازندران ارسال شده است.

جاودانی ادامه داد: کتاب‌یار تلفنی، کتابخانه باز در اماکن عمومی، ورزش و کتاب، کتابخانه همیار مدرسه، وقف کتاب در گردش، تجلیل از فرهیختگان علمی روستا، کتاب و زیبایی، قفسه مهربانی کتاب و کتابخوانی در طبیعت از دیگر طرح‌های ارائه‌شده به جشنواره است.

وی درباره تعداد آثار ارائه‌ شده به جشنواره گفت: 45 روستا از شهرستان‌های نور، ساری، بهشهر، تنکابن، جویبار، قائم‌شهر، آمل، نکا، بابل، نوشهر، بابلسر، سوادکوه، رامسر و کلاردشت، در جشنواره شرکت کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه