English

اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مازندران

رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مازندران خبر داد.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ علیرضا قدمی بیان داشت: با توجه به شرایط جوی همراه داشتن تجهیزات زمستانی به‌ ویژه زنجیر چرخ ضروری است.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: آمد و شد خودرو در تمامی محورهای مواصلاتی استان به‌صورت عادی و روان بوده و تردد در تمامی راه‌های مازندران جریان دارد.

این مسوول با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مازندران، تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی با اعلام اینکه تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان ممنوع است، اضافه کرد: تردد انواع تریلی به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه از محور سوادکوه ممنوع اعلام شده است.

وی به ممنوع بودن تردد انواع تریلر از محور هراز اشاره کرد و یادآور شد: تردد انواع کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه و همچنین از ساعت هشت تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با تأکید بر رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز خاطرنشان کرد: توصیه ما به رانندگان این است همواره با پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی به توصیه‌های پلیس توجه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه