English

اسلامی اهل لابی گری و بازی های پشت پرده نیست

چرخش روزگار بازی های بسیاری دارد و این بار بر مراد کاسه لیسان و فرصت طلبان نگشت و دولت تدبیر و امید مردی را بر مسند استانداری مازندران گمارد که اهل لابی گری و بازی های پشت پرده نیست.

اسلامی اهل لابی گری و بازی های پشت پرده نیست

به گزارش خبرگزاری موج، محمد اسلامی از آن دست مسوولانی نیست که برای تعریف و تمجید شنیدن از دیگران سر کیسه را شل کند و تیتر روزنامه ها را بخرد.

او دانش آموخته میدان عمل است و هرگز تن به پلشتی های رسانه ای نداده و قدم در راهی گذارده که سرانجامش رفاه و توسعه برای مردم استان است ، مسیری که اسلاف او در دوره گذشته به دلیل برخی مشاوره های غلط اطرافیانش از طی کردن آن عاجز ماندند.

حالا در حالی که کمتر از دو ماه از آغاز دوره صدارت استاندار دولت دوازدهم در مازندران می گذرد ، برخی سورچرانان رسانه ای که نفع شخصی خود را در مخاطره دیدند و بر دروازه های منفعت طلبیشان مهر بن بست خورده است، سودای تخریب استاندار به سرشان زده است ، آن هم استانداری که بنا بر اعتراف نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی بهترین تصمیم گیری ها و برنامه ریزی ها را برای آینده دیار علویان دارد.

او فردی نیست که برای هر موضوعی بدون مطالعه ورود کرده و تصمیماتی بگیرد که در پروسه اداری در کمد بایگانی ادارات و دستگاه ها خاک بخورد.خود اسلامی بر این باور و یقین اعتقاد راسخ دارد که زوایای آن موضوع مورد کاووش های علمی و بررسی های دقیق کارشناسانه قرار بگیرد تا بهترین تصمیم در این باره اتخاذ شود.

حالا پروژه تخریب این تکنسین عرصه سازندگی از سوی برخی رسانه چی های عافیت طلب آغاز شده است . آنان در ابتدای ورود وی با تصور اینکه از اسلامی هم می توانند ربیع فلاح دیگری بسازند تلاش کردند تا دور او جمع شوند ، اما وقتی او در نخستین نشست خود با اصحاب رسانه اعلام کرد که رسانه های فرصت طلب را شناسایی کرده ، تیرشان به سنگ خورد و ناامید از اهداف ناصوابی که در سر داشتند به طراحی توطئه تخریب روی آوردند.

اسلامی برای بزرگ شدن نیازی به تملق ندارد . او آنقدر بزرگ است که نیازی به این بادکردن ها نداشته باشد . این که در این ایام او از فرصت های به دست آمده برای تنویر افکار عمومی و مطلع ساختن آنان از رئوس برنامه های خود بهره بگیرد و مردم بدانند که والی جدید مازندران چه رویه ای را برای برون رفت از این بن بست به وجود آمده در استان مدنظر دارد را نمی توان سخن پوچ به حساب آورد.

او در عهدنامه نانوشته ای که با مردم مازندران دارد تمام داشته های خود را در طبق اخلاص گذاشته تا چرخ روزگار بر مراد مردم استان بچرخد و نامرادی ها از آسمان مازندران دور شوند.

او اگر اهل مسامحه و سازشکاری بود در همان نخستین گام می توانست بادمجان دور قاب چینان را گرد خود جمع کرده و با به به کردن هایشان برای خود کاخی رویایی در استان سرسبز مازندران بسازد، همان کاری که برخی از اسلاف او کردند و امروز بعد از رفتنشان حتی نامی از آنها بر لوح خاطره ها برجای نمانده است.

محمد اسلامی قرار است نامی ماندگار در کرانه سرسبز مازندران باشد ، آن هم نه به خاطر تیترهای رسانه ای که به دلیل اجرایی کردن آن کارهایی که در دوران طولانی گذشته باید انجام می شد و عملیاتی نشد.

امروز همه باید یک دل و یک رنگ در کنار مردان کار و تلاش قرار بگیریم تا در راه سازندگی مازندران قدم های مثبت برداریم نه اینکه بر طبق تفرقه بکوبیم و انرژی استاندار را برای پاسخگویی به مسایلی صرف کنیم که از اصل غافل بماند.

تصمیمات عجولانه آفتی بزرگ برای استان مازندران است، تامل کنیم که دیررسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است، باور داشته باشیم که اسلامی می تواند کلیدن توسعه استان باشد اگر من و تو ما شویم و منیت ها را کنار بگذاریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی