English

جوانان باید در کلیه امور مربوط به اداره‌ی جامعه مشارکت فعالانه داشته باشند

نایب رئیس شورای شهر چمستان اظهار داشت:جوانان باید در کلیه امور مربوط به اداره‌ی جامعه مشارکت فعالانه داشته باشند.

جوانان باید در کلیه امور مربوط به اداره‌ی جامعه مشارکت فعالانه داشته باشند

به گزارش خبرگزاری موج، مهندس عباس ایزدی در گفت و گویی بیان داشت: تمام امور سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ... آینده بر عهده جوانان است و جامعه فردای ما با کار و کوشش آنها پایه گذاری می شود.

وی گفت: با توجه به اینکه بیشترین درصد نیروی انسانی جوامع در حال توسعه را جوانان تشکیل می‌دهند بنابراین در مطالعه و برنامه‌ریزی‌های توسعه، توجه و مطالعه این قشر خاص یک ضرورت مهم تلقی می‌شود.

نایب رئیس شورای شهر چمستان با اشاره به اینکه ورزش بطور موثری در تحول شخصیت و شایستگی اجتماعی جوانان نقش ایفا می کند، افزود:این پدیده عموما انباشته از فرصت های مناسب جهت برخورد با موانع و مشکلات و بدست آوردن شیوه های مناسب برای رفع آنها است که این وضعیت از نظر سلامت روانی برای جوانان بسیار مهم است زیرا نه تنها باعث احساس رضایت در جوان می شود بلکه سبب می شود در برخورد با موانع و مشکلات روحیه ای مقاوم، شجاع، جستجوگر، دوراندیش، منعطف و تحمل پذیر داشته باشد.

مهندس ایزدی گفت:جوانان به عنوان یک عامل محرک در جامعه‌ی امروزی می‌بایست در تصمیمات و اجرای برنامه ها و ایده‌پردازی در کلیه امور مربوط به اداره‌ی جامعه مشارکت فعالانه داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه