English

کاهش ۱۰ درجه ای دمای هوای مازندران

رئیس گروه پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: دمای هوای استان تا 10 درجه سانتی گراد کاهش می یابد و در نتیجه شهروندان ساکن مناطق کوهستانی و ارتفاعات دمای زیر صفر را تجربه خواهند کرد.

کاهش 10 درجه ای دمای هوای مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، اصغر بسطامی بیان کرد: طی امروز شنبه و فردا مردم مازندران آسمانی ابری همراه با بارش های پراکنده و افزایش دما را شاهد خواهند بود ولی از روز دوشنبه با ورود سامانه بارشی و سرد، شرایط تغییر می کند.

وی توضیح داد: دمای هوا در گرم ترین ساعات امروز و فردا به حدود 20 درجه در مناطق جلگه ای و تا 24 درجه در مناطق کوهستانی خواهد رسید و در این مناطق شاهد وزش باد گرم نیز خواهیم بود.

رئیس گروه پیش بینی هواشناسی مازندران پیش بینی کرد: از عصر روز دوشنبه با ورود سامانه بارشی، بارندگی همراه با وزش نسبتا شدید باد در استان آغاز می شود و این وضعیت تا روز پنجشنبه ادامه خواهد یافت.

بسطامی گفت: در این مدت دمای هوا هم تا 10 درجه سانتی گراد کاهش می یابد و در نتیجه شهروندان ساکن مناطق کوهستانی و ارتفاعات دمای زیر صفر را تجربه خواهند کرد.

وی افزود: در این مدت مه آلود بودن و بارش برف در ارتفاعات موجب کاهش دید، لغزندگی و اختلال در تردد جاده ای خواهد شد و داشتن تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ برای عبور از این مناطق الزامی است.

رئیس گروه پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: سامانه بارشی از اوایل روز پنجشنبه از استان خارج می شود و مردم مازندران برای پایان هفته آسمانی صاف همراه با افزایش دما را شاهد خواهند بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه