English

تیم والیبال سارویه ساری به مصاف رعد پدافند کاشان می رود

تیم سارویه ساری از هفته دوازدهم و دور نخست برگشت لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور یادواره جام شهید حججی در یک دیدار خارج از خانه مهمان تیم رعد پدافند کاشان است.

تیم والیبال سارویه ساری به مصاف رعد پدافند کاشان می رود

به گزارش خبرگزاری موج، در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور فردا جمعه اول دی ماه  تیم‌های بحران‌زده سارویه ساری و رعد پدافند کاشان به مصاف هم می‌روند.

بازیکنان و کادرفنی تیم سارویه به‌دلیل مشکلات مالی دو روز در تمرینات تیم حاضر نشدند و قصد انصراف از لیگ را داشتند با پا درمیانی مسؤولان استانی و شهرستانی به ویژه بهزاد محمود سرمربی تیم، دوباره به  لیگ بازگشتند و امروز ساری را به مقصد کاشان ترک می‌کنند تا در برابر رعد پدافند کاشان حضور یایند.

قرار شد بعد بازی این تیم در کاشان مشکلات تیم سارویه ساری بررسی شود تا این تیم بدون دغدغه در لیگ برتر حاضر باشد.

این دیدار که از ساعت 15 در کاشان برگزار می‌شود، سارویه ساری از 11 دیدار خود با 13 امتیاز در رده هفتم و رعد پدافند کاشان از 11 بازی گذشته خود هنوز طعم پیروزی لیگ را نچشید و با 11 شکست امتیازی  را کسب نکرد و در بین 12 تیم دوازهم است.

با توجه به مشکلات مالی که تیم سارویه ساری با آن دست و پنجه نرم می‌کند دو بازیکن تاثیرگذار این تیم به نام‌های رضا صفایی و ناصر وادی این تیم سارویه ساری جدا شدند و نماینده مازندران با از دست دادن این دو بازیکن موثر ضعیف‌تر از گذشته شد.

همچنین کاله آمل دیگر نماینده مازندران نیز عصر جمعه مهمان دیگر تیم تهرانی سایپا است.

این بازی که از ساعت 15 در خانه والیبال تهران برگزار می‌شود، سایپا با 21 امتیاز در رده سوم و کاله آمل با 17 امتیاز در مکان پنجم جای دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه