English

عضو شورای شهر ساری؛

دانشجو و دانشگاهیان در تحولات و پیشرفت‌های کشور نقش ویژه دارند

عضو شورای شهر ساری گفت:دانشجو و دانشگاهیان در تحولات و پیشرفت‌های کشور نقش ویژه دارند.

دانشجو و دانشگاهیان در تحولات و پیشرفت‌های کشور  نقش ویژه دارند

به گزارش خبرگزاری موج، فرامرز نقیبی در گفت و گویی به مناسبت 16 آذر روز دانشجو، با اشاره به دستاوردهای عظیم جمهوری اسلامی ایران نقش دانشجویان در تحقق و تداوم انقلاب را بی‌بدیل دانست و گفت: امام راحل (ره) عنایت خاصی به قشر دانشجو داشتند و تلاش‌شان بر این بود که این قشر تاثیرگذار را در مسیر انقلاب نگه دارند و مقام معظم رهبری نیز اهتمام ویژه به این قشر عزیز دارند.

وی لازمه یک دانشجوی توانمند از لحاظ علمی و عملی حرکت در مسیر انقلاب دانست و بر جایگاه تاثیرگذار این قشر تاکید کرد.

عضو شورای شهر ساری بیان داشت: مدیران امروز کشور زمانی در جایگاه دانشجویی قرار داشتند و این نشان می‌دهد دانشجویان امروز، مدیران فردا هستند و مسئولیت بخش‌های مختلفی را در حوزه‌های گوناگون عهده دار می شوند، اگر دانشجو به رسالتی که متوجه او است توجه داشته باشد قطعا خودش را برای آن روز آماده خواهد کرد.

نقیبی به سه ضلعی که باید مورد اهتمام دانشجویان قرار گیرد اشاره کرد و علم و دانش را اولین ضلع دانست و گفت: هر پیشرفتی در کشور مرهون دانش و علم دانشجویان هر رشته ای است.

وی تاریخ جمهوری اسلامی ایران را دانشمند پرور دانست و ادامه داد: خوشبختانه پس از نشر اسلام در کشورمان گام‌های زیادی برای پیشرفت و تحکیم ارکان ترقی برداشته شده است و دانشمندی چون ابن سینا، شیخ طوسی، فارابی وامثالهم را فقط در سرزمین ما می‌توان یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه