English

مسائل اقتصادی و تجاری فرمول دارد و سیاسی نیست

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تولیدکنندگان مازندرانی در فصل تولید همه عزادار می‌شوند که محصولات خود را چگونه به فروش برسانند، گفت: باید بدانیم که مسائل اقتصادی و تجاری فرمول دارد و سیاسی نیست و زبان خاص خودش را دارد.

مسائل اقتصادی و تجاری فرمول دارد و سیاسی نیست

به گزارش خبرگزاری موج، علی اصغر یوسف‌نژاد در گفت و گویی با بیان اینکه پاره‌ای از مشکلات کشوری است و قابل انکار نیست، اظهار کرد: در داخل استان می‌توان با تدبیر و خدمت‌گزاری مشکلات را حل کرد و اگر دستگاه‌ها همکاری نکنند کاری انجام نمی‌شود و همه باید در کنار هم باشند چرا که هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی برای انجام کارها از مهمترین خواسته‌های استاندار مازندران است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تولیدکنندگان مازندرانی در فصل تولید همه عزادار می‌شوند که محصولات خود را چگونه به فروش برسانند و باید بدانیم که مسائل اقتصادی و تجاری فرمول دارد و سیاسی نیست و زبان خاص خودش را دارد.

وی به ایجاد منطقه آزاد تجاری در مازندران اشاره کرد و گفت: این طرح باید 30 سال قبل اجرا می‌شد و هیچ کجا در کشور زیرساخت‌های بنادرش مثل مازندران نیست.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همه امکانات را  در استان داریم ولی به دلیل بعضی مسائل این مهم انجام نشد و  ایجاد این منطقه تجاری به مصلحت استان است و درآمد صادرات در مازندران چندین برابر خواهد شد.

یوسف‌نژاد با بیان اینکه باید واقع‌بینانه و منصفانه به این کار نگاه کنیم و رسالت خود را به اثبات برسانیم و منطقه‌ای نگاه نکنیم، گفت: منطقه آزاد دروازه ورود سرمایه است و خیلی از مسائل اشتغال‌زایی را به‌صورت غیرمستقیم حل می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه