English

پرداخت تسهیلات به طرح‌های سرمایه‌ای با پیشرفت بالای ۶۰ درصد در اولویت قرار دارد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابلسر اظهار داشت: پرداخت تسهیلات به طرح‌های سرمایه‌ای با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد در اولویت بانک ها قرار دارد.

 پرداخت تسهیلات به طرح‌های سرمایه‌ای با  پیشرفت بالای 60 درصد در اولویت قرار دارد

به گزارش خبرگزاری موج، حسن رزاقی گفت: از ابتدای امسال  تاکنون 77 بهره بردار بخش کشاورزی در شهرستان بابلسر برای دریافت تسهیلات در سایت بهین یاب ثبت نام کردند که برای تکمیل فرم تعیین وضعیت واحد تولیدی به مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان معرفی شدند و تاکنون 46 پرونده تکمیل و برای تصمیم گیری نهایی به کارگروه‌های استانی مرتبط ارسال شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان  بابلسر ادامه داد: 15 واحد تولیدی برای دریافت 164 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل تسهیلات بسته رونق تولید به بانک‌های عامل معرفی شدند.

این مسؤول با بیان اینکه بیشترین درخواست تسهیلات مربوط به واحدهای دامداری با مبلغ 76 میلیارد و 300 میلیون ریال بود، افزود:  50 میلیارد ریال از این تسهیلات مربوط به دو واحد کارخانه خوراک دام و طیور، 9 میلیارد و 600 میلیون ریال واحد‌های مرغداری و مابقی آن واحدهای شیلاتی مرغداری‌ها و زنبورداری بوده است.

رزاقی بیان کرد: برای دریافت  تسهیلات،  پذیرش طرح‌های سرمایه‌ای با  پیشرفت فیزیکی  بالای  60 درصد در بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی و پس از توجیه پذیری اقتصادی، مالی، فنی و حقوقی طرح امکان پذیراست و پرداخت تسهیلات برای این طرح ها دراولویت  بانک قرار دارد.

وی با بیان اینکه  متقاضیان برای دریافت تسهیلات به سایت بهین یاب به آدرس (www.behinyab.ir) مراجعه کنند  و با دریافت نام کاربری و رمزعبور اقدام به ثبت نام کنند، گفت: متقاضیان بعد از ثبت نام در سامانه نسبت به تحویل مدارک به جهاد کشاورزی برای تکمیل فرم تعیین وضعیت اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه