English

حمل و نقل غیر قانونی کارگران باغ با وانت خلاف است

کامران اصغری با اعلام اینکه حمل کارگران روز مزد با وانت نیسان یا خودرو که مسقف نیست با قانون مغایرت دارد، بیان کرد: پلیس راه که وظیفه نظارت بر حمل و نقل را برعهده دارد، می‌تواند نقش مهمی داشته باشد.

حمل و نقل غیر قانونی کارگران باغ با وانت خلاف است

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه کارگر هستند می‌توانیم با صنف آنها مکاتبه داشته باشیم.

وی اضافه کرد: برای برخورد با حمل و نقل غیر قانونی کارگران باغ پلیس راه بهترین گزینه است.

اصغری ادامه داد: اخلاق هم قبول داریم که  شیوه انتقال کارگران باغ به رویه که در حال حاضر انجام می‌شود نامناسب است و انتظار داریم که خودور مسقف برای حمل کارگران این قشر در نظر گرفته شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران اظهار کرد: در قانون برای حمل کارگران در واحدهای تولیدی سرویس ایاب و ذهاب و یک وعده غذای گرم پیش‌بینی کرد که باید توسط کارفرما در اختیار آنها قرار گیرد.

وی افزود:جدای از مشکلات و بیماری‌های که ممکن است در آینده گریبانگیر این افراد شود، بحث تصادف یکی از تهدیدات پیش روی فعالان این قشر است، چه جایی اینکه برخی از کارگران مجبور هستند در فصل سرد سال در تاریکی شب به محل کار اعزام شده و گاهی در روزهای بارانی هم مجبور به برداشت محصول باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه