English

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران:

تفکیک زباله از مبدا یکی از دغدغه‌های اصلی شهرداری باشد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران بیان داشت: تفکیک زباله از مبدا یکی از دغدغه‌های اصلی شهرداری ها در استان باشد.

تفکیک زباله از مبدا یکی از دغدغه‌های اصلی شهرداری باشد

به گزارش خبرگزاری موج، علی نبیان در مراسم تودیع و معارفه شهردار رامسر که در آمفی تئاتر هتل رامسر برگزار شد با بیان اینکه ساخت‌وساز باید متناسب با شرایط منطقه باشد، تصریح کرد: رعایت اصول شهر‌سازی یکی از نکاتی است که باید در‌نظر گرفت و مطابق معیار ایرانی اسلامی اقدام کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با تاکید بر اینکه باید نشان دهیم که به عنوان سرباز ولایت چه اندازه از منویات رهبر را اجرایی می‌کنیم، تصریح کرد: همه مسوولان و مردم باید با تلاش و کوشش شهر را زیباتر از قبل کنیم.

این مسوول با اشاره به اینکه بحث پسماند یکی از دغدغه‌های مردم رامسر و مازندران است، خاطر‌نشان کرد: در این زمینه اقداماتی در حال شکل‌گیری بوده و در شهرستان تنکابن به محوریت سه شهرستان رامسر، تنکابن و عباس‌آباد شکل خواهد گرفت.

نبیان افزود: تفکیک از مبدا نیز یکی از دغدغه‌های اصلی است و می‌توان تا ۳۰ درصد کاهش در جمع‌آوری زباله داشته باشیم که توسط شهرداران شهر‌های مازندران در حال شکل‌گیری است. 

وی با بیان اینکه ۴۴ درصد جمعیت استان در روستاها ساکن هستند، گفت: اعضای شورای شهر نیز می‌توانند جایگاه نظارتی بر امور شهرداری داشته و با اظهارنظر به موقع به شهرداران کمک کنند تا شهر را به افق چشم انداز تعیین شده برسانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه