English

مهدی چمران:

سلاح شهادت برنده‌ترین سلاح ملت در برابر دشمن است

مهدی چمران سلاح شهادت را برنده‌ترین سلاح ملت در برابر دشمن برشمرد و اظهار کرد: در جنگ اصلا سلاح خاص نداشتیم و با برنو می‌جنگیدیم اما امروز سلاح و موشک‌هایی داریم که دشمنان از ما می‌ترسند.

سلاح شهادت برنده‌ترین سلاح ملت در برابر دشمن است

به گزارش خبرگزاری موج، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش گفتمان انقلاب اسلامی در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) محله اسلام بابل با اشاره به اینکه دشمنان درجه یک ما آمریکا و رژیم صهیونیستی نمی‌خواستند ما در منطقه موفق شویم چون ایدئولوژی، تفکر و فلسفه اسلامی پیروز می‌شد تصریح کرد: پیروزی انقلاب ما پیروزی یک فکر و ایدئولوژی بود که دنیای کمونیست شرق و دنیای سرمایه‌داری غرب را به هم ریخت.

این مسؤول وحدت مردم را سبب اصلی شکست دشمنان علیه ملت برشمرد و خاطرنشان کرد: دشمنان که از انقلاب اسلامی بیم داشتند جنگ ناجوانمردانه را به کمک صدام درست زمانی که هنوز کشور ارتش و سپاهی نداشت بر ملت ما تحمیل کردند.   

چمران یادآور شد: در چنین موقعیت حساس بسیج عملی شکل گرفت و بسیج به معنی همه مردم و نیروها یعنی به فرموده رهبر همان آتش به اختیار وارد صحنه شدند و سرنوشت جنگ به نفع ما رقم خورد.   

وی با اشاره به اینکه در همان هفته اول جنگ مقام معظم رهبری و دکتر چمران که هر دو آن موقع نماینده مجلس شورای اسلامی بودند خدمت رهبر رسیدند و گفتند می‌خواهند به میدان جنگ بروند و جنگ چریکی راه بیندازند ادامه داد: شهید چمران هم از دانشمندان بزرگ و هم استاد جنگ چریکی بود او نخستین کسی بود که حضرت امام(ره) به او فرمان تشکیل سپاه را داد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه در دوران جنگ تنها کشوری که به ما کمک کرد و اسلحه در اختیار ما قرار داد حافظ اسد از سوریه پدر بشار اسد بود، اضافه کرد: زمانی که در بدترین شرایط از محاصره اقتصادی بودیم و حتی نفت ما را هشت دلار هم نمی‌خریدند با تکیه بر اعتقادات اسلامی خود پیروز شدیم و امروز اقتدار ما در همه دنیا پیچیده است و این سبب ترس و هراس آمریکا و رژیم صهیونیستی شده است.

این مسؤول با بیان اینکه امروز حضور سرداران ما در کیلومترها دورتر از مرزهای کشور دشمنان را نگران کرده است، افزود: بعد از پیروزی در جنگ، دشمن شاهد نفوذ ایران در منطقه بود، حزب‌الله لبنان و حماس فلسطین به کمک همین نیروهای بسیجی و مردمی  قدرت گرفت.

چمران سلاح شهادت را برنده‌ترین سلاح ملت در برابر دشمن برشمرد و اظهار کرد: در جنگ اصلا سلاح خاص نداشتیم و با برنو می‌جنگیدیم اما امروز سلاح و موشک‌هایی داریم که دشمنان از ما می‌ترسند.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی به خون شهید حججی قسم خورد و درست به مقر داعش شلیک کرد یعنی ما قدرتمندیم و آنها از ما می‌ترسند ادامه داد: آنها که به برجام پایبند نبودند و سر همه کلاه گذاشتند الان دوباره آمدند که برای موشک و سلاح‌های نظامی ما برجام دیگری اجرا کنند که نه رهبر و نه هیچ کسی در این حوزه با کسی مذاکره ندارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: امروز بسیج بدنه سپاه است نه تنها در حوزه نظامی بلکه در همه حوزه‌های علمی و اقتصادی ما بسیج داریم، دانشمندان هسته‌ای و موشکی ما بسیجی واقعی بودند، بسیج باید در همه مراحل زندگی ما نفوذ کند، اگر می‌خواهیم در حوزه اقتصادی موفق شویم باید بسیجی‌وار اقدام کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه