English

اوقاف مازندران در اجرای اهداف اقتصاد مقاومتی و کاهش آسیب های اجتماعی پیشگام باشد

رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران بیان داشت: اوقاف مازندران در اجرای اهداف اقتصاد مقاومتی و کاهش آسیب های اجتماعی پیشگام باشد.

اوقاف مازندران در اجرای اهداف اقتصاد مقاومتی و کاهش آسیب های اجتماعی پیشگام باشد

به گزارش خبرگزاری موج، حسین نیازآذری با اشاره برنامه ها و روز شمار دهه وقف گفت: از آنجاییکه وقف یکی از اهرم های مهم اقتصادی و اجتماعی اسلام می باشد و با توجه به اقتضائات و نیازهای جامعه اوقاف استان مازندران در اجرای اهداف اقتصاد مقاومتی و کاهش آسیب های اجتماعی پیشگام باشد.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی صرفا یک دستورالعمل مادی و رفاهی نیست بلکه یک بسته سیاستی چند وجهی منظومه ای در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی می باشد که بخش های مختلف جامعه از جمله موسسات دینی و مذهبی در نهادینه کردن آن نقش بسزایی دارند و ازاین جهت نهاد اوقاف و امور خیریه می تواند دراین خصوص پیشگام و حرکت آفرین باشد.

نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر نقش فرهنگی و تبلیغات دینی و مذهبی اوقاف خاطرنشان ساخت : خروجی فعالیت های تبلیغی اوقاف ساختن جامعه ای سالم و کارآمد باشد که خوشبخاته تلاش های این نهاد دراین مسیر قابل تقدیر است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با ابراز نگرانی از گسترش آسیب های اجتماعی و تاکیدات ویژه ای که مقام معظم رهبری در مدیریت و کاهش آسیب های اجتماعی دارند از اوقاف استان خواست منابع ، امکانات و برنامه های تبلیغی و آموزشی خود را برای کاهش آسیب های اجتماعی هدایت نماید.

نیازآذری با یادآوری نیات خیرخواهانه مردم علوی تبار استان مازندران تصریح کرد: مردم ولایتمدار مازندران از دیرباز تاکنون دلداده خاندان عصمت و طهارت بوده اند و همواره با بذل مال و اموال خود در امور مذهبی و خیریه سرآمد کشورهستند.

نیازآذری با تاکید اینکه همکارانش در مجمع نمایندگان با حساسیت فعالیت ها ، اقدامات و برنامه های اوقاف استان مازندران را رصد و پایش می کنند از خدمات واقفان نیک اندیش و مساعی خادمان وقف در استان رضایت و تشکر دارند و درعین حال براین باورند که باید کارهای مهمتری در استان انجام گیرد و با توجه ظرفیت اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی استان اوقاف می تواند گام موثرتری بردارد.

رئیس مجمع نمایندگان با اشاره تنوع فعالیت های اداره کل اوقاف و امور خیریه که در روز شمار دهه وقف بدان توجه شده اظهار داشت : مجمع نمایندگان استان از اوقاف و امورخیریه انتظار دارد با توجه به استعداد و توانمندی هایی که دارد در توسعه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی نیز پیشگام باشد و بقاع متبرکه نقش فرهنگی و آموزشی خود را در کاهش آسیب های اجتماعی گسترش دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه