English

استاندار مازندران؛

انجمن کتابخانه‌ها برای ایجاد انگیزه و افزایش سرانه مطالعه باید ابتکار خلق کند

محمد اسلامی بیان داشت:با روش‌های خلاقانه روی محیط کتابخوانی کار شود و انجمن کتابخانه‌ها برای ایجاد انگیزه و افزایش سرانه مطالعه باید ابتکار خلق کند.

انجمن کتابخانه‌ها برای ایجاد انگیزه و افزایش سرانه مطالعه باید ابتکار خلق کند

به گزارش خبرگزاری موج، استاندار مازندران اظهار داشت: برای افزایش رشد نرخ مطالعه در جامعه باید دبستان و مقاطع مختلف آموزش و پرورش و هدایت‌های گوناگون با روش‌های مسابقه‌ای کار شود و همین را در جوامع مختلف ترویج کنیم.

وی تأکید کرد: با روش‌های خلاقانه روی محیط کتابخوانی کار شود و انجمن کتابخانه‌ها برای ایجاد انگیزه و افزایش سرانه مطالعه باید ابتکار خلق کند.

این مسؤول با بیان اینکه باید عشق به مطالعه و توجه به خواندن را در جامعه بازآفرینی کنیم، گفت: این روند و حرکت باید آرام رشد کند تا ماندگار شود.

اسلامی با بیان اینکه باید یادگیری خود را در فضای مجازی افزایش دهیم، اضافه کرد: کتابخانه‌ها کتاب‌های نورسیده را چکیده و خلاصه کنند و در کانال‌ها بگذارند.

وی با اشاره به اینکه مهارت خواندن خیلی مهم است و باید مهارت فکر کردن را در جامعه احیا کنیم، تصریح کرد: آیتم‌های جدید به کتابخانه‌ها اضافه شود تا برای همگان ایجاد انگیزه شده و همچنین خانواده‌ها نیز درگیر کتابخانه شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه