English

مرکبات مازندران برای ذخیره‌سازی و تنظیم بازار ایام پایانی سال پاسخ‌گوی نیاز بازار است

مدیرعامل اتحادیه باغداران مازندران با بیان اینکه مرکبات مازندران برای ذخیره‌سازی و تنظیم بازار ایام پایانی پاسخ‌گوی نیاز بازار می باشد، اضافه کرد: روی بحث صادرات کار می‌کنیم که زیرساخت‌ها در حال آماده شدن است.

مرکبات مازندران برای ذخیره‌سازی و تنظیم بازار ایام پایانی سال پاسخ‌گوی نیاز بازار است

به گزارش خبرگزاری موج، محمدرضا شعبانی با اشاره به زمان برداشت مرکبات در مازندران اظهار کرد: برداشت مرکبات آغاز شده و محصول پرتقال نیز از اول آبان قابلیت عرضه به بازار را دارد و با کیفیت خوبی عرضه می‌شود تا بتواند نیاز بازار کشور را تامین کند.

مدیرعامل اتحادیه باغداران مازندران  با بیان اینکه مرکبات مازندران برای ذخیره‌سازی و تنظیم بازار ایام پایانی پاسخ‌گوی نیاز بازار باشد، اضافه کرد: روی بحث صادرات کار می‌کنیم که زیرساخت‌ها در حال آماده شدن است.

وی ادامه داد: روی بحث بازاریابی، مشوق‌های صادراتی و تسهیلات موردنیاز کار می‌کنیم تا در بازارهای هدف حضور داشته و حضورشان مداوم باشد.

مدیرعامل اتحادیه باغداران مازندران تصریح کرد: معمولاً در زمان برداشت قول‌هایی در بحث مشوق‌های صادراتی داده شده که زمان آن خیلی دیر است خیلی شرایط را سخت می‌کند و برداشت سال نمی‌رسد.

شعبانی با اشاره به اینکه مشوق‌های صادراتی باید در بودجه مجلس دیده شود و به صادرکنندگان توجه ویژه‌ای شود، اظهار کرد: هزینه تمام شده میوه بالا است باید سیاست‌هایی اعمال شود محصولات ما در بازارهای خارجی قدرت رقابت داشته باشد که تحقق این مهم مستلزم برنامه‌ریزی درست است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه