English

آموزش و پرورشی که نقد نشود، هیچ وقت به توسعه نخواهد رسید

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران بیان داشت: آموزش و پرورشی که نقد نشود، هیچ وقت به توسعه نخواهد رسید.

آموزش و پرورشی که نقد نشود، هیچ وقت به توسعه نخواهد رسید

به گزارش خبرگزاری موج، محمد شعبانی در جمع مدیران مدارس ابتدایی شهرستان فریدونکنار، تربیت را امری همگانی و آموزش و پرورش را محور و مرکز توسعه دانست.

وی با اشاره به مخاطبان آموزش و پرورش که نیروهای انسانی هستند، اظهار کرد: تربیت انسان صاحب اختیاری که دارای سلایق گوناگون نیز هست، بسیار سخت و طاقت فرسا است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش مازندران تربیت را امری همگانی دانست و تصریح کرد: تربیت مختص حوزه پرورشی نیست و معاونت پرورشی برنامه‌ریزی می‌کند و اجرا با همه نیروهای سازمانی است.

این مسؤول با اشاره به معضلات اجتماعی وسیعی که در جامعه وجود دارد، بیان کرد: آسیب‌های اجتماعی زیرپوست مدارس در حال بلعیدن دانش‌آموزان است که این موضوع بار سنگین تربیت را چند برابر کرده است.

شعبانی با تأکید بر نقد مسائل تربیتی توسط فرهنگیان به صورت خود ارزیابی، ادامه داد: آموزش و پرورشی که نقد نشود، هیچ وقت به توسعه نخواهد رسید.

وی در تعریف نیروی انسانی کارآمد نیز اظهار کرد: نیرویی در حوزه پرورشی کارآمد است که دارای روابط اجتماعی مناسب و درک درستی از دانش آموز بوده و به قابلیت‌ها و خلاقیت‌های دانش آموزان توجه کند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران خاطرنشان کرد: امروزه دانش‌آموزی که مهارت‌های بیشتری یاد گرفته باشد موفق‌تر از دانش‌آموزی است که نمرات بهتری می‌گیرد.

شعبانی در پایان گفت: با تزریق نیروهای انسانی کارآمد می‌توان آینده بهتری را برای توسعه مملکت رقم زد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه