English

آتش سوزی جنگل های مازندران همچنان ادامه دارد

معاون عملیات اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ منطقه ساری گفت: روزهای گذشته شاهد آتش‌سوزی در جنگل‌های آمل، نکا و نور هستیم که همچنان نیز ادامه دارد.

آتش سوزی جنگل های مازندران همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالرحیم اسماعیلی با اشاره به اطفای حریق در جنگل‌های نور، آمل و نکا، گفت: به‌دلیل وزش باد شدید شب گذشته، صعب‌العبور بودن منطقه، گرمای زیاد و درختان شکسته سطح جنگل مجددا آتش‌سوزی در سطح جنگل‌های استان آغاز شده است.

معاون عملیات اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ منطقه ساری ادامه داد: در جنگل‌های آمل به‌دلیل صعب‌العبور بودن منطقه قرار است بالگرد پس از آبگیری از سد منطقه برای مهار و اطقای آتش‌سوزی به منطقه اعزام شود.

اسماعیلی بیان کرد: روز گذشته شاهد آتش‌سوزی در جنگل بابل بودیم که مهار آن تا ساعت 4 بامداد طول کشید و خوشبختانه به‌طور کامل اطفا شد و در این منطقه مشکل خاصی نداریم.

وی با تأکید بر اینکه با کمبود نیرو برای مهار حریق مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: البته باید از تلاش و کمک‌های نیروهای مردمی که قدر طبیعت را می‌دانند تقدیر کنیم.

معاون عملیات اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ منطقه ساری تصریح کرد: به‌دلیل صعب‌العبور بودن مناطق و همچنین شیب بالا برای حمل آب با مشکلات بسیاری مواجه هستیم و نیاز به همراهی بیشتر مردمی داریم.

اسماعیلی درباره سطح حریق در جنگل‌های نور، نکا و آمل، افزود: در حال حاضر نمی‌توان برآورد کرد چرا که آتش هنوز مهار نشده است.

وی در پایان گفت: دلیل تمام آتش‌سوزی در سطح جنگل‌های مازندران انسانی است که به‌دلیل شکار، از روی ناآگاهی و یا برخی افراد سودجو و فرصت‌طلب اقدام به این کار می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه