English

۳۴ متخلف شکار در مازندران دستگیر شدند

ماموران یگان حفاظت محیط زیست مازندران ۳۴ متخلف را به همراه ۳۴ قبضه سلاح شکاری، هشت قطعه کبک، دو طاقه قرقاول و یک سرتشی دستگیر و ده رشته دام هوایی را جمع آوری کردند.

۳۴ متخلف شکار در مازندران دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج، اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد محیط بانان استان در منطقه کوهستانی خوشواش چهار متخلف شکار را به همراه ۴ قبضه سلاح شکاری که دو قبضه آن قاچاق بوده کشف و ضبط نمودند.

بر اساس ابن گزارش ماموران یگان حفاظت محیط زیست سوادکوه در منطقه دومیرتپه، اجت، چال میش و کلزا هفت متخلف شکار را به همراه ۷ قبضه سلاح شکاری، هشت قطعه کبک و یک سر تشی و ۸۱ تیر فشنگ دستگیر کردند.

محبط بانان بابل در حوزه استحفاظی این شهرستان و منطقه جنگلی دیوا بندپی غربی ۸ قبضه سلاح شکاری که سه قبضه آن قاچاق بوده کشف و ضبط نمودند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست بابلسر در حوزه استحفاظی خود یک قبضه سلاح شکاری به همراه دو رشته سالیک کشف و ضبط و یک قطعه ابیاء از تور صیادان غیرمجاز رهاسازی نمودند.

محبط بانان محمودآباد، سه نفر متخلف را به همراه سه قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط نمودند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست مازندران با همکاری محیط بانان رزن در نور ۹ قبضه سلاح شکاری که پنج قبضه آن غیرمجاز بود از متخلفان کشف و ضبط نمودند.

محیط بانان محیط بانی شهیدشاهکوه محلی (بهشهر) باهمکاری پاسگاه یخکش در منطقه محمدآباد وفتکش دو متخلف را به همراه دوقبضه سلاح شکاری و لاشه دوطاقه قرقاول دستگیر کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست جویبار در حین گشت و کنترل در آب بندان زرین کلا ۱۰ رشته دام هوایی را کشف و ضبط نمودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی