English

واگذاری ۱۰۰۰ خودرو به مددجویان کمیته امداد

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی کشور گفت: برای توسعه اشتغال هزار خودرو به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد واگذار شد.

واگذاری 1000 خودرو به مددجویان کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الله عبدالملکی در مراسم واگذاری و تحویل خودرو به مددجویان در ساری اظهار کرد: کمیته امام اولین نهاد اقتصادی بعد از انقلاب است که به دستور حضرت امام تأسیس شد.

وی افزود: امروزه اقتصاد مقاومتی بهترین روش برای مبارزه با فقر و کاهش بیکاری در جامعه است که باید عملیاتی شود.

 معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی کشور ادامه داد: سال گذشته هزار میلیارد تومان تسهیلات تصویب شد و بانک‌ها هزار 100 میلیارد تومان پرداخت کردند.

این مسؤول گفت: در کل کشور 5 هزار دستگاه خودرو باید به مددجویان نیازمند تا پایان سال‌ تحویل داده شود که تاکنون 3 هزار و 300 پرونده تشکیل و هزار نفر نیز خودرو دریافت کردند.

عبدالملکی گفت: تلاش داریم با تفاهم‌نامه‌ای با اتحادیه تاکسیرانی کشور و تفاهم چهارجانبه 5 هزار تاکسی نیز به مددجویان دارای شرایط تحویل شود.

وی افزود: یک‌سوم بیکاران کشور مخاطبان امداد هستند که با اختصاص یک‌سوم منابع و همکاری سایر دستگاه‌ها می‌توانیم گامی اساسی در زمینهٔ رفع بیکاری و ایجاد اشتغال برداریم.

 معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی کشور گفت: سال گذشته 102 هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد شد که امسال تلاش داریم به 140 هزار شغل و در صورت اختصاص منابع صندوق ملی به 170 هزار شغل برسانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه