English

بارش‌های رگباری مهمان پایان هفته آسمان مازندران

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: عصر فردا انتظار داریم شرایط برای ابرناکی آسمان، بارش‌های رگباری و وزش باد فراهم شود که به‌تدریج به مناطق مرکزی و شرقی استان گسترش می‌یابد.

بارش‌های رگباری مهمان پایان هفته آسمان مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، احمد اسدی اظهار کرد: با توجه به نقشه‌های هواشناسی تا فردا آسمان مازندران به‌صورت صاف تا نیمه‌ابری و در برخی مناطق به‌ویژه غرب استان با افزایش ابر همراه است.

وی بیان کرد: از عصر فردا با تقویت جریانات شمالی و ورود متناوب امواج کم و بیش ناپایدار تراز میانی جو انتظار داریم از سمت غرب مازندران شرایط برای ابرناکی آسمان، بارش‌های رگباری و وزش باد فراهم شود که به‌تدریج به مناطق مرکزی و شرقی استان گسترش می‌یابد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه این بارش‌ها به‌صورت رگباری همراه با ورزش باد نسبتاً شدید و موقتی و احتمال رعدوبرق است، اضافه کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، این‌ بارش‌ها به‌صورت متناوب و کم و بیش تا صبح شنبه در آسمان مازندران تداوم دارد.

این مسوول با اعلام اینکه بارش طی این مدت در غرب مازندران از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود، افزود: طی این مدت به‌دلیل بارش‌های رگباری و موقتی احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی سطح استان به‌صورت نقطه‌ای و محلی دور از انتظار نخواهد بود.

اسدی درباره وضعیت دمای هوای مازندران، یادآور شد: دمای هوای استان از فردا تا پایان هفته جاری بین حدود پنج تا هشت درجه کاهش می‌یابد.

وی در پایان گفت: دریای مازندران از بعد از ظهر فردا تا پایان هفته جاری به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه