English

فعالیت ۲۴ آتش‌نشان در فریدونکنار

مسوول آتش‌نشانی فریدونکنار از فعالیت 24 آتش‌نشان در فریدونکنار و همچنین نیاز این ایستگاه آتش‌نشانی به تهیه یک دستگاه نیسان خبر داد.

فعالیت 24 آتش‌نشان در فریدونکنار

به گزارش خبرگزاری موج، قدمعلی جانناری اظهار کرد: با حمایت‌های ویژه شورای اسلامی شهر و شهرداری فریدونکنار، واحد آتش‌نشانی از حیث تجهیزاتی به خوبی تامین شده و در روزهای گذشته نیز با مبلغ 120 میلیون تومان ست کامل و استاندارد آتش‌نشانی برای آتش‌نشانان فریدونکنار خریداری شده است.

وی با بیان اینکه تجهیزات ایمنی شامل کلاه، دستکش، چکمه و لباس ضد حریق در همین راستا خریداری شده است، افزود: تاکنون در هیچ عملیاتی شکست نصیب آتش‌نشانان فریدونکناری نشده است.

مسوول آتش‌نشانی فریدونکنار با اشاره به اینکه میزان رضایت‌مندی شهروندان فریدونکنار از خدمات آتش‌نشانی مطلوب است، تصریح کرد: سه دستگاه خودرو در آتش‌نشانی فریدونکنار فعال است که شامل بنز 6 تنی، رنو 6 تنی و وانت نیسان یک تنی است که از وانت نیسان به عنوان خودرو پیش رو و همچنین قابل حرکت در کوچه‌های تنگ و باریک استفاده می‌شود.

این مسوول با تاکید بر اینکه روزانه فعالیت‌های بازآموزی و تمرینی در آتش‌نشانی فریدونکنار انجام می‌شود، بیان کرد: 24 آتش‌نشان داریم که 6 نفر از آتش‌نشانان شهرستان در دوره‌های آموزشی کشوری در تهران حضور یافتند و بقیه نیز در کارگاه‌های آموزشی و مهارتی استانی و شهرستانی حاضر شدند.

جانناری با بیان اینکه تهیه یک دستگاه نیسان جزو تجهیزات بسیار مهم مورد نیاز این واحد است، ادامه داد: همه آتش‌نشانان فریدونکنار کمتر از 40 سال سن دارند و در سطح آمادگی جسمانی بسیار خوبی نیز به سر می‌برند.

وی از برگزاری ایستگاه صلواتی پذیرایی از عزاداران اباعبداله الحسین(ع) در روز عاشورا در محل شورای اسلامی شهر فریدونکنار خبر داد و گفت: آتش نشانی فریدونکنار آماده ارائه خدمات 24 ساعته به شهروندان و گردشگران منطقه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی