English

استانداری مازندران برای تکمیل طرح توسعه حرم امامزاده عباس(ع) ساری آمادگی کامل دارد

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: استانداری مازندران آمادگی صد درصدی برای مشارکت و تکمیل پروژه عمرانی آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری بعنوان یک پایگاه عظیم فرهنگی در مرکز استان دارد.

 استانداری مازندران برای تکمیل طرح توسعه حرم امامزاده عباس(ع) ساری آمادگی کامل دارد

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا یونسی ضمن حضور در سوگواره بصیرت عاشورایی آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری با حضور حجت‌الاسلام حیدری مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از روند اجرای پروژه طرح جامع توسعه حرم این آستان مقدس بازدید کرد.

این مسوول در این بازدید با بیان اینکه طرح جامع آستان مقدس امامزاده عباس(ع) در مرکز استان بسیار ضروری بود، گفت: بنای آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری با توجه به رعایت ایمنی و زیبایی در کار قطعاً ماندگار خواهد بود.

وی با قدردانی از فعالیت اوقاف در اجرای پروژه‌های عمرانی و اجرای طرح توسعه حرم امامزاده عباس(ع) ساری، اظهار کرد: آستان مقدس امامزادگان پایگاه فرهنگی و معنوی کشور به‌شمار می‌روند و باید از نظر زیبایی ساختمان و فضاسازی از بهترین شرایط برخوردار باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران بر لزوم بهره‌گیری از مشارکت خیران در اجرای طرح توسعه حرم مطهر آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری تاکید کرد و افزود: اوقاف می‌تواند از ظرفیت خیران و افراد دارای تمکن مالی برای اجرای پروژه‌های عمرانی بقاع متبرکه بهره‌گیری کند.

یونسی با بیان اینکه می‌توان فرمانداران شهرهای مازندران را برای توسعه و آبادانی هرچه بیشتر آستان مقدس امامزادگان بسیج کرد، ادامه داد: استانداری مازندران آمادگی صد درصدی برای مشارکت و تکمیل پروژه عمرانی آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری بعنوان یک پایگاه عظیم فرهنگی در مرکز استان دارد.

وی با بیان اینکه باید فضای فرهنگی آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری را افزایش و در اختیار زائران و مسافران قرار داد، گفت: شجره‌نامه امامزاده عباس(ع) در نمایی زیبا و قابل توجه در ورودی این آستان مقدس نصب شود و در اختیار زائران و مسافران قرار گیرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در این بازدید ضمن ارائه توضیحات در خصوص اجرای پروژه عمرانی آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری، گفت: طرح توسعه حرم آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری از نظر ایمنی در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری با بیان اینکه این پروژه هیچ آسیبی به ساختمان بقعه میراثی امامزاده عباس(ع) وارد نمی‌کند بلکه آن را مقام‌تر کرده است، اظهار کرد: اوقاف مازندران تمامی مسائل ایمنی و امنیتی را در اجرای پروژه عمرانی آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری رعایت کرده است.

وی خواستار حمایت بیشتر مسؤولان و خیران در اجرای پروژه عمرانی طرح توسعه حرم امامزاده عباس(ع) ساری شد و گفت: آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری آبروی استان مازندران است و باید میزبان خوبی از زائران و مسافران در این مکان مقدس باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه