English

پایگاه‌های انتقال خون مازندران در تاسوعا و عاشورا فعال هستند

مدیرکل سازمان انتقال خون مازندران گفت: تمامی پایگاه‌های انتقال خون ثابت و پایگاه‌های سیار در نظر گرفته شده در مناطق مختلف این استان، در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی فعال هستند.

پایگاه‌های انتقال خون مازندران در تاسوعا و عاشورا فعال هستند

به گزارش خبرگزاری موج، اسماعیل پوریانی در گفت و گویی بیان کرد: پایگاه ساری از ساعت 8 تا 12 روز عاشورا هم فعال بوده و همچنین تیم سیار ساری نیز صبح عاشورا در سورک فعال است.

مدیرکل انتقال خون مازندران با اشاره به فعالیت کانتینر قائم‌شهر از ساعت 8 تا 12 روز عاشورا، اضافه کرد: همچنین پایگاه بابل از ساعت 8 تا 12 روزهای تاسوعا و عاشورا نیز فعال است.

این مسؤول با بیان اینکه تیم سیار بابل مستقر در میدان امام علی(ع) بابلسر است، گفت:  تیم سیار آمل روز تاسوعا، تکیه اسک و تیم سیار عاشورا، امام‌زاده ابراهیم(ع) بوده و همچنین پایگاه آمل نیز از ساعت 8 تا 122 روز عاشورا دایر است.

پوریانی با اعلام اینکه پایگاه انتقال خون  چالوس شب عاشورا و تاسوعا از ساعت20 تا 23:30 دایر است، تصریح کرد: پایگاه تنکابن نیز از ساعت 8 تا ۱۲ روزهای تاسوعا و عاشورا و  پایگاه رامسر نیز از ساعت 8 تا 12 روز عاشورا فعال است.

وی در پایان با تأکید بر اینکه افراد از مراجعه تنها در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی به پایگاه‌های انتقال خون استان پرهیز کنند، خاطرنشان کرد: اگر نذر خون دارند تا اربعین حسینی به پایگاه‌های انتقال خون مراجعه کرده و نسبت به اهدای خون اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه