English

اعزام یک‌‎هزار و ۸۳۸ مُبَلغ به شهرهای مازندران در ماه محرم

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: یک‌هزار و 838 مُبَلغ در ماه عزاداری سید و سالار شهیدان به شهرهای مازندران اعزام شدند.

اعزام یک‌‎هزار و 838 مُبَلغ به شهرهای مازندران در ماه محرم

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام ناصر شکریان‌امیری، با تسلیت به‌مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش و با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهداء به ویژه شهید سرافراز مدافع حریم حرم اهل بیت(ع) شهید محسن حججی اظهار کرد: شهید محسن حججی تربیت یافته در مکتب عاشورایی ابا عبدالله الحسین(ع) بود و اینگونه شد که خدای متعال او را حجت خود بر روی زمین قرار داد و اینگونه او را عزت بخشید.

وی با اشاره به تشییع باشکوه این شهید گرانقدر توسط مردم بصیر ایران اسلامی افزود: بصیرت و آگاهی این شهید عاشورایی مایه عزت و سرافرازی ایران اسلامی است و جوانان ایران اسلامی باید از این شهید گرانقدر و همه شهدای ایران اسلامی به ویژه شهدای مدافع حرم الگو بگیرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران حفظ انقلاب اسلامی را در گرو زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در کشور دانست و تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی با تاسی از فرهنگ عاشورایی حضرت سیدالشهداء(ع) و یاران باوفایش و با ایثارگری‌های جوانان برومند و عزت‌آفرینی چون شهید محسن حججی و دیگر شهدای مدافع حرم در جهان دارای عزت و احترام است و روز به روز به افتخارات این نظام مقدس در عرصه‌های مختلف افزوده می‌شود.

این مسوول از ماه محرم و ظرفیت‌های این ماه سوگواری در جهت تبلیغ دین و فعالیت‌های فرهنگی سخن گفت و تأکید کرد: باید از ظرفیت‌های تبلیغی و فرهنگی در این ماه عزاداری و سوگواری بیشترین بهره را برد و بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی باید محور فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی مبلغان قرار گیرد.

شکریان‌امیری با اشاره به اهمیت فرصت فعالیت‌های تبلیغی در ماه محرم و تاثیرگذاری آن در جامعه اسلامی خاطرنشان کرد: شبکه عظیم تبلیغی روحانیت و حوزه‌های علمیه سراسر کشور باید در دفاع از حریم اسلام و اهل بیت(ع) و نشر معارف اسلامی و قرآنی تمام همت خود را به کار گیرند و با استفاده از منابع و ماخذ معتبر نسبت به بصیرت بخشی جامعه تلاش کنند.

وی به اعزام یک‌هزار و 838 مُبَلغ و مُبَلغه در ماه عزاداری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) به شهرهای مازندران اشاره کرد و افزود: از این تعداد یک‌هزار و 250 نفر از روحانیون بومی استان و 580 نفر هم از سوی دفتر تبلیغات به محافل حسینی شهرهای مازندران اعزام شدند.

این محقق و پژوهشگر علوم حوزوی و قرآنی در استان حرکت عظیم سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش را در واقعه عاشورا بسیار حیات بخش دانست و تصریح کرد: عاشورا و حرکت عظیم سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) به امت اسلام و جوامع اسلامی حیات مجدد بخشید و امروز تعالی و بالندگی نظام اسلامی و جوامع اسلامی در فرهنگ عاشورا گره خورده است.

شکریان‌امیری به تجمع بزرگ عاشورایی برخی از شهرهای مازندران در روز عاشورا اشاره کرد و گفت: در برخی از شهرهای مازندران تجمع بزرگ عاشوراییان برگزار می‌شود و باید در خصوص اهمیت برگزاری نماز ظهر عاشورا هم برنامه‌ریزی دقیقی صورت گیرد و برپایی نماز ظهر عاشورا باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه