English

نساجی بیش از یک میلیارد تومان به شهرک‌های صنعتی مازندران بدهی دارد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران اظهار داشت: نساجی بیش از یک میلیارد تومان به شهرک‌های صنعتی استان بدهی دارد.

نساجی بیش از یک میلیارد تومان به شهرک‌های صنعتی مازندران بدهی دارد

به گزارش خبرگزاری موج، سیدمصطفی موسوی در گفت و گویی بیان کرد: نساجی مازندران به صورت نوستالژی در ذهن همه مردم مازندران وجود دارد.

وی افزود: از سال 91 زمینی در شهرک صنعتی قائم‌شهر اخذ شد که نساجی از فضای شهری به درون شهرک صنعتی منتقل شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با بیان اینکه از سال گذشته شهرداری مالکیت نساجی را برعهده گرفته است، خاطرنشان کرد: رایزنی‌هایی انجام گرفته که سریع‌تر فرایند ساخت و ساز و انتقال را انجام بدهند که البته نیازمند برنامه‌ریزی است.

این مسؤول با اشاره به اینکه 101 واحد نیمه‌تمام در شهرک های صنعتی و نواحی داریم، بیان کرد: پیشرفت فیزیکی این واحدها بالای 60 درصد است اگر به این واحدها تسهیلات داده شود تا پایان سال می‌توانیم این واحدها را به بهره‌برداری برسانیم.

موسوی تأکید کرد: اداره صنعت و معدن و بانک‌ها نگاه ویژه‌ای به این 101 واحد داشته باشد تا ماشین‌آلات خود را نصب کنند که هرچه سریع تولید و اشتغال را مشاهده کنیم.

وی با اشاره به اینکه نساجی بیش از یک میلیارد تومان به شهرک‌های صنعتی بدهی دارد، اظهار کرد: مساعدت همه جانبه در اخذ بدهی انجام شد و اینکه این بدهی تا به حال دریافت نکردیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با بیان اینکه نساجی می‌تواند بار اشتغال را بدوش بکشد، گفت: با مساعدت به این 101 واحد صنعتی و دادن تسهیلات به طور متوسط 2 هزار و 500 شغل ایجاد می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه