English

اعمال محدودیت‌های ترافیکی تا ۱۹ شهریور در جاده‌های مازندران

رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های ارتباطی استان تا روز یک شنبه (۱۹ شهریورماه) خبر داد.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی تا ۱۹ شهریور در جاده‌های مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ علیرضا قدمی گفت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی تا روز یک شنبه ۱۹ شهریورماه در جاده‌های ارتباطی مازندران اعمال می‌شود.

وی افزود: تردد موتور سیکلت‌ها به جز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری تا ۶ صبح روز یکشنبه ۱۹ شهریورماه از محور‌های کرج به چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲۴ روز جمعه و از ساعت ۱۴ روز شنبه تا یک بامداد روز یکشنبه ۱۹ شهریورماه از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز جمعه و از ساعت ۱۷ روز شنبه تا یک بامداد روز یکشنبه ۱۹ شهریورماه از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی افزود: تردد همه تریلر‌ها در محور هراز ممنوع و تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ امروز و فردا و از ساعت ۸ صبح روز شنبه ۱۸ شهریورماه تا یک بامداد روز یکشنبه و همچنین از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۱۹ شهریورماه از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: در محور سوادکوه هم تردد کلیه تریلر‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۸ شهریورماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی