English

طرح حمایتی از صاحبان ایده در حوزه برق و مخابرات از برنامه های بسیج علمی قرار دارد

مسوول بسیج علمی و فناوری سپاه کربلای مازندران با اشاره به توسعه طرح‌های فناوری به ویژه در حوزه مخابرات، بیان کرد: طرح حمایتی از صاحبان ایده در حوزه برق و مخابرات در برنامه کاری قرار داشته و اقداماتی را در این زمینه در سال‌های گذشته انجام داده‌ایم.

طرح حمایتی از صاحبان ایده در حوزه برق و مخابرات از برنامه های بسیج علمی قرار دارد

به گزارش خبرگزاری موج، محمدهادی موذن در ارتباط با فعالیت بسیج علمی و فناوری استان مازندران برای کمک به نخبگان اظهار کرد: طی سال‌های گذشته همکاری بسیار مناسبی بین سازمان و نبخگان استان ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: بسیج علمی استان مازندران از صاحبان ایده و طرح‌های دانش محور به صورت مالی و معنوی حمایت کرده و زمینه را برای ثبت تولیدات علمی و تبدیل آن به سرمایه فراهم می‌کند.

مسؤول بسیج علمی و فناوری سپاه کربلای مازندران با اعلام اینکه روند حمایت از نخبگان و صاحبان آثار برجسته علمی در این سازمان همچنان تداوم دارد، گفت: طرح‌های و ایده‌های نخبگان علمی پس از داوری در سازمان و دریافت تاییده نسبت به پرداخت کمک هزینه ساخت طرح اقدام می‌شود.

وی با اعلام اینکه پرداخت کمک هزینه طرح بستگی به نوع طرح و نیاز کشور و استان مازندران تعیین می‌شود، گفت: اولویت اصلی طرح‌ها کمک به اجرای طرح اقتصاد مقاومتی و همچنین رفع وابستگی کشور از محصولات خارجی است.

موذن با اشاره به تلاش دشمنان برای فرار مغزها از کشور، بیان کرد: این سازمان همه تلاش خویش را برای حمایت از صاحبان طرح ها و ایده‌ها نو به کار می‌برد و در این راستا در سنوات گذشته نسبت به حمایت از طرح‌های متنوع اقدام کرده است.

وی با اشاره به حمایت‌های که از طرح ساخت دست مصنوعی،دستگاه اکسیژن‌ساز، تولید مواد غذایی، تولید جریان الکتریسته از آب های معدنی، حمایت از طرح تولید واکسن هپاتیت B، حمایت از طرح تولید علوفه به روش کشت هیدورپونیک، حمایت از طرح تولید میگو به روش بیوپلاک در شش ماهه اول سال جاری، بیان کرد: همه طرح‌ها و ایده‌های که توسط نخبگان استان مطرح می شود پس از بررسی داوری و دریافت تاییده مورد حمایت  قرار گرفته و زمینه برای معرفی این طرح‌ها برای تجاری سازی در دستور کار سازمان قرار دارد.

مسؤول بسیج علمی و فناوری سپاه کربلای مازندران با اشاره به مشکلاتی که در استان در حوزه محیط زیست، تصفیه فاضلاب، توسعه بخش کشاورزی وجود دارد، گفت: از نخبگان و صاحبان ایده در راستای رفع مشکلات پسماند، تصفیه فاضلاب به صورت ویژه حمایت می‌شود.

وی اضافه کرد:  همچنین حمایت مالی از صاحبان ایده‌های مربوط به کاهش آلاینده‌های هوا،دستگاه و صنایع تبدیلی خانگی، تجهیزات پزشکی،طرح‌های مربوط به جنگ الکترونیک، انرژی پاک، طرح‌های مربوط به مدیریت بحران، سیل و زلرله در اولویت قرار دارد.

مسوول بسیج علمی و فناوری سپاه کربلای مازندران خاطر نشان کرد: با توجه به مشکلاتی در زمینه طرح‌های صنعتی در استان مازندران وجود دارد، حمایت از صاحبان ایده‌های برتر در حوزه صنعتی در دستور کار قرار دارد.

این مسؤول با اشاره به توسعه طرح‌های فناوری به ویژه در حوزه مخابرات، بیان کرد:  طرح حمایتی از صاحبان ایده در حوزه برق و مخابرات در برنامه کاری قرار داشته و اقداماتی را در این زمینه در سال‌های گذشته انجام داده‌ایم.

مسوول بسیج علمی و فناوری استان مازندران با اعلام اینکه سال گذشته از 70 طرح به صورت مادی و 200 طرح در غالب ارائه مشاوره، معرفی مکان آزمایشگاهی حمایت کردیم، گفت: با توجه به امکاناتی که این سازمان در اختیار دارد،صاحبان ایده و طرح می‌توانند از ظرفیت آزمایشگاهی برای تبدیل ایده به طرح استفاده می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه