English

رشد ۹۶درصدی جمع‌آوری زکات در شهرستان سیمرغ

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) سیمرغ از رشد 96درصدی جمع‌آوری زکات و پرداخت 13 میلیون و 190 هزار تومان زکات توسط شهروندان این شهرستان در 4 ماهه امسال خبر داد.

رشد 96درصدی جمع‌آوری زکات در شهرستان سیمرغ

به گزارش خبرگزاری موج، علیمراد نصوری با قدردانی از همراهی مردم شهرستان سیمرغ در خدمت‌رسانی مطلوب به نیازمندان گفت: مردم نیکوکار سیمرغ 13 میلیون و 190 هزار تومان در چهار ماهه نخست سال جاری زکات پرداخت کردند.

وی با بیان اینکه زکات جمع‌آوری شده در شهرستان سیمرغ در چهارماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 96 درصد رشد داشته است، اظهار کرد: زکات جمع‌آوری شده در بخش‌های عمرانی و تامین جهیزیه برای مددجویان هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) سیمرغ افزود: با توجه به فصل برداشت برنج در شالیزارهای سیمرغ با هشت شالی کوبی در این شهرستان برای دریافت زکات مستحبی هماهنگ شده است  که امیدواریم از رشد چشمگیر مشارکت خیران در این بخش برخوردار شویم.

نصوری به نشست شورای زکات با حضور امام جمعه این شهرستان اشاره کرد و ادامه: این نشست به منظور بررسی راهکارهای مناسب برای جمع‌آوری زکات واجب و مستحبی ارائه خدمات هدفمند از محل زکوات جمع‌آوری شده به‌منظور رفع مشکلات نیازمندان برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه