English

برداشت ۹۰ درصدی برنج با کمباین‌های ویژه در مازندران

دلاورحیدرپور از برداشت ۹۰ درصدی برنج با کمباین‌های ویژه امسال در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر تسهیلات برای ادوات کشاورزی بروز است.

برداشت ۹۰ درصدی برنج با کمباین‌های ویژه در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه سال گذشته 3هزار هکتار از شالیزارهای استان تجهیز و نوسازی شد، افزود: در صورت تأمین اعتبار می‌توانیم سالانه ۵ تا ۷ هزار هکتار از شالیزارهای استان را تجهیز و نوسازی کنیم و اراضی که برای کشت دارای مشکلاتی هستند آماده کنیم تا کشاورزان راحت‌تر اقدام به کشت کنند.

این مسوول اضافه کرد: ۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب مکانیزاسیون و بسته رونق تولید به بخش کشاورزی اختصاص یافت.

حیدرپور از برداشت ۹۰ درصدی برنج با کمباین‌های ویژه امسال در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر تسهیلات برای ادوات کشاورزی بروز است و امیدواریم این روند ادامه یابد و با کاهش بهره تسهیلات بتوانیم تسهیلات مناسب‌تری در اختیار بهره‌برداران قرار دهیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: امروزه هزینه بالای تولید محصولات کشاورزی از مشکلات در بخش کشاورزی است و باید بتوانیم از ظرفیت‌های بخش کشاورزی استفاده کنیم تا تولید مناسب با قیمت مناسب‌تری داشته و بتوانیم در بازار جهانی حضور بیشتری داشته باشیم.

حیدرپور از جلوگیری شدت تغییرکاربری با کمک دستگاه‌های اجرایی در استان خبر داد و ادامه داد: امیدواریم در آینده هماهنگی‌های بهتری صورت گیرد تا تغییرکاربری غیرمجاز را در استان به صفر برسانیم و زمین‌هایی که برای تولید کشاورزی مرغوبیت لازم را دارد به‌صورت غیرمجاز از چرخه تولید خارج نشود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه