English

کشف ۳۲ میلیارد ریالی کالای قاچاق در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از کشف 32 میلیارد ریالی کالای قاچاق در مردادماه سال جاری در سطح استان خبر داد.

کشف 32 میلیارد ریالی کالای قاچاق در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، سردار سیدمحمود میرفیضی بیان داشت: در راستای مقابله بی‌امان با قاچاق کالا و ارز در استان و در جهت تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و حمایت از تولیدات داخلی، این فرماندهی با استفاده از همه ظرفیت‌ها و امکانات، طرح‌های مقابله با قاچاق کالا و ارز را در دستور کار قرار داده است.

وی تصریح کرد: طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت کالاهای گمرگی، دخانی، ترانزیتی و فراورده‌های شیلاتی، کالاهای تعزیراتی با هدف ناامن ساختن بستر ارتکاب جرم در مرداد ماه سال جاری در سطح استان به مرحله اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این فرماندهی با همکاری دیگر عوامل انتظامی استان با حساسیت، پیگیری و رصد قاچاقچیان و در راستای ماموریت‌های محوله با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، انبارها و محل دپو کالای قاچاق را شناسایی کردند.

این مسوول با اشاره به انهدام یک باند تهیه و توزیع کالای قاچاق،گفت 28 هزار و 500 لیتر انواع سوخت قاچاق، 2 هزار و 850 عدد لوازم یدکی، 636 جین البسه قاچاق، هفت تن چوب آلات جنگلی قاچاق، یک هزار و 424 قلم موادغذایی، پنج کیلو خاویار، 210 قطعه ماهی ستخوانی، 10 دستگاه قایق، 9 تن برنج قاچاق و 57 هزار عدد قرص خارجی قاچاق از جمله کالای قاچاق مکشوفه طی این مدت بوده است

میرفیضی ارزش ریالی کشفیات کالای قاچاق را 32 میلیارد و 246 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: نقش مردم و دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی در همکاری با پلیس برای مقابله با قاچاق کالا، نقش سازنده‌ای است.

وی عدم خرید کالای بی‌کیفیت خارجی قاچاق در بازار و حمایت از تولیدات داخلی را در پیشگیری از قاچاق کالامهم دانست و گفت: تحقق شعار اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال نیاز به عزم همگانی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه