English

کسب ۳۸۱ مدال رنگارنگ توسط ورزشکاران فریدونکناری

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار از کسب 381 مدال رنگارنگ توسط ورزشکاران این شهرستان در مسابقات کشوری و استانی خبر داد.

کسب 381 مدال رنگارنگ توسط ورزشکاران فریدونکناری

به گزارش خبرگزاری موج، کاظم رنجبر اظهار کرد: ورزشکاران فریدونکناری توانستند در دو سال گذشته 70 مدال طلا، 90 مدال نقره و 64 مدال برنز در رقابت‌های قهرمانی استان کسب کنند.

وی با بیان اینکه فریدونکناری‌ها در ورزش 40 مدال طلا، 55 مدال نقره و 62 مدال برنز در مسابقات قهرمانی کشور کسب کردند، افزود: 14 نفر در رشته‌های مختلف از این شهرستان به تیم ملی دعوت شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار از انتخاب سه نفر به عنوان مربی تیم ملی و همچنین چهار نفر به عنوان مربی استانی از این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: میزبانی اردوی تیم ملی در 6 مرحله را داشته‌ایم.

این مسؤول با اشاره به اینکه صعود کوهنوردان فریدونکناری به قلل مختلف در 73 صعود رقم خورده است، بیان کرد: تعداد اعزام نفرات از فریدونکنار به مسابقات استانی برای 99 ورزشکار و تعداد اعزام به مسابقات کشوری برای 76 ورزشکار فریدونکناری محقق شده است.

رنجبر تعداد اعزام ورزشکاران فریدونکناری به مسابقات بین‌المللی را 11 نفر دانست و ادامه داد: 55 مورد فعالیت فرهنگی و 19 همایش پیاده‌روی را نیز داشته ایم.

وی در تشریح تعداد سالن‌های ورزشی در شهرستان فریدونکنار به وجود هفت سالن دولتی و 25 سالن خصوصی فعال اشاره و خاطرنشان کرد: آمار ورزشکاران بیمه شده ورزشی در شهرستان فریدونکنار عدد 2 هزار و 750 نفر را نشان می‌دهد.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار در تشریح پروژه‌های عمرانی اداره ورزش و جوانان فریدونکنار از سالن ورزشی روستای کاردگرمحله از محل ماده 180 و سالن ورزشی روستای حسین آباد از محل پروژه های ملی با پیشرفت 70 درصد نام برد و گفت: تیم‌های حاضر از شهرستان فریدونکنار در لیگ برتر شامل تیم‌های راهبران بندر در قایقرانی، دانش و فرابرتر در فوتبال و باشگاه حسینعلی اسدی در تکواندو بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه