English

هیچ روستایی در مازندران وجود ندارد که در آن طرح هادی انجام نشده باشد

مدیرکل سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مازندران با اشاره به اجرای طرح هادی در کل روستاهای استان گفت: بیش از 130 هزار واحد مسکونی احداث شده است و 125 هزار مورد آن پایان کار گرفته‌اند.

هیچ روستایی در مازندران وجود ندارد که در آن طرح هادی انجام نشده باشد

به گزارش خبرگزاری موج، سید رضا هاشمی در مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مازندران اظهار کرد: دولت از سال 85 طرح توسعه روستاها و تهیه طرح هادی را انجام داد که در آن سال اعتبارات به بیش از 12 برابر رسید.

وی با بیان اینکه در بخش مسکن شهری اقدامات خوبی انجام شد، افزود: برای دهک‌های پایین تسهیلات بانکی مسکن در نظر گرفته و بیش از 16 هزار واحد احداث شد.

مدیرکل سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مازندران با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های ما در روستاها اجرای طرح هادی بود، خاطرنشان کرد: هیچ روستایی وجود ندارد که در آن طرح هادی انجام نشده باشد.

این مسؤول با بیان اینکه مسؤولان روستایی برای طرح هادی و بازسازی روستاها تلاش کرده‌اند، بیان کرد: امروز در روستاها از مشارکت مردم در این امر استفاده می‌شود.

هاشمی با اعلام اینکه امروز نگران زلزله‌های تا 5/5 و بیش از آن نیستیم، عنوان کرد: ساختمان‌هایی که توسط بنیاد مسکن ساخته شده است مقاومت بسیاری دارد.

وی افزود: یکی از مشکلات در روستاها عدم بهره‌برداری مردم در روستاها در بخش‌های مختلف از اعتبارات دولت بوده و در دریافت وام بانکی محدودیت داشته‌اند که امروز این مشکل برداشته شده است.

مدیرکل سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مازندران با بیان اینکه بنیاد مسکن توانمندی زیادی در بخش نظارت دارد یادآور شد: بیش از 130 هزار واحد مسکونی احداث شده است و 125 هزار مورد آن پایان کار گرفته‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه