English

استفاده از فضای مجازی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به استفاده از فضای مجازی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت، گفت:چاپ کتاب و ساخت فیلم در حوزه دفاع مقدس از کارهای عظیم فرهنگی است.

استفاده از فضای مجازی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا یونسی در جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی با محوریت هم‌اندیشی مربوط به برنامه‌های حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس اظهار کرد: چاپ کتاب و ساخت فیلم در حوزه دفاع مقدس از کارهای عظیم فرهنگی است.

وی با بیان اینکه هنر از شهدا و رزمندگان تجلی پیدا می‌کند افزود: دفاع‌ مقدس مهم‌ترین حماسه بعد از انقلاب‌اسلامی است، در طول دفاع مقدس حدود 40 کشور به صدام کمک کردند و پیروزی در جنگ غیرت و مردانگی رزمندگان ما را نشان داد.

 معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه بهره‌مندی از فضای مجازی و برخورداری از جایگاه ویژه خاطرنشان کرد: با وجود اینکه کتاب طرفداران خاص خود را دارد مصرف کاغذ به حداقل و از 40 میلیون تن به 28 میلیون تن رسیده است.

این مسؤول با اعلام اینکه در حال حاضر فضای مجازی جایگزین کتاب شده است بیان کرد: برای انتقال فرهنگ شهادت باید از این رسانه هم استفاده کرد.

یونسی با بیان اینکه در چاپ کتاب در حوزه دفاع‌مقدس دستگاه‌ها به صورت جدی همکاری کنند یادآور شد: ادارات و سازمان‌ها می‌توانند با استفاده از بودجه‌های فرهنگی درون سازمانی خود به چاپ کتاب خاطرات جانبازان و شهدای سازمان خود بپردازند.

وی با اشاره به اینکه جوانان باید شهدا را بشناسند که چه کسانی بوده و چه کارهایی کرده‌اند گفت: بودجه ملی و دستگاه‌های فرهنگی مانند اوقاف‌ و امور خیریه هم می‌توانند در این زمینه کمک‌‌کننده باشند و این امر در دستور کار قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه