English

علی نجفی:

مشکل پسماند مازندران تاکنون لاینحل باقی مانده است

نماینده مردم بابل در مجلس با اشاره با اینکه استادیوم ورزشی مدرن در بابل وجود ندارد،افزود: مشکل پسماند مازندران تاکنون لاینحل باقی مانده است.

مشکل پسماند مازندران تاکنون لاینحل باقی مانده است

به گزارش خبرگزاری موج، علی نجفی خوشرودی در گفت و گویی درخصوص اشتغال پایدار در استان های شمالی با اشاره به اینکه نام قدیم بابل ،بارفروش بوده و این منطقه، نقطه ثقل تجارت در شمال ایران محسوب می شود ،افزود: این شهرستان در حال حاضر با داشتن حدود ۶۰۰ هزار نفر جمعیت از پتانسیل بسیار زیادی برخوردار است و به دلیل وجود دانشگاههای متعدد،شهری دانشگاهی به شمار می رود.

نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: این شهرستان در زمینه پزشکی، بهداشت و درمان در استان مازندران از جایگاه بسیار رفیعی برخوردار است.

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران با اشاره به اینکه شهرستان بابل به ویژه در مناطق جنوبی که هم جنگل دارد،هم دشت ،هم کوه وهم با دریا در ارتباط است،از پتانسیل گردشگری بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان بابل با پیشینه تجاری و اقتصادی قوی حتما به سرمایه گذاران نیاز دارد و از آن ها استقبال می کند تصریح کرد: یکی از مهم ترین راههای کمک به حل مشکل بیکاری، جذب سرمایه گذاری و توسعه فعالیت های بخش خصوصی در زمینه های دارای مزیت همچون گردشگری، صنایع تبدیلی، صنایع دستی، گیاهان دارویی و سنتی است.

نجفی خوشرودی ادامه داد: زمینه دیگر توسعه دربابل در حوزه ورزش و جوانان است و با توجه به جمعیت بالا در شهرستان ، در بسیاری از زمینه ها و رشته های ورزشی به ویژه در تنیس روی میز، والیبال، کشتی، فوتبال در سطح ایران و جهان مدال آور هستیم.

وی افزود: متاسفانه در حال حاضر یک استادیوم ورزشی مدرن در شهرستان بابل وجود ندارد که دراین خصوص برنامه هایی را در دستور کار داریم و امیدواریم که در دولت دوازدهم این موضوع به نتیجه برسد.

نجفی خوشرودی همچینین خاطرنشان کرد: شهرستان بابل علی رغم  ویژگی ها و ظرفیت هایی که دارد، متاسفانه تاحدودی از روند توسعه و پیشرفت بازمانده است.

وی ادامه داد: یکی از مهم ترین مشکلات شهرستان، بیکاری جوانان تحصیل کرده است، هرچند که جوان های ما به خوبی درک می کنند که همه نباید در ادارات دولتی مشغول شوند؛ولی در عین حال،حق دارند که زمینه اشتغال برای آن ها در حوزه فعالیت های اقتصادی بخش خصوصی فراهم شود.

عضومجمع نمایندگان استان مازندران افزود: مشکل دیگری که در این شهرستان وجود دارد، مشکل پسماند است که یک معضل قدیمی در استان بوده و تاکنون لاینحل باقی مانده است که در این زمینه پیگیری هایی را داشته و امیدواریم که بزودی شاهد اقدامات موثری در این زمینه باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه